روز گذشته نیروهای امنیتی عراق ده ها طلبه پاکستانی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند که موجب انتقاداتی به دولت مالکی شد. به گزارش شرق پرس به نقل از شیعه آنلاین، گفته می شود بهانه نیروهای امنیتی عراق برای بازداشت این طلاب پاکستانی، نامنظم بودن و نادرست بودن برگه های اقامتی آنان […]

 

 روز گذشته نیروهای امنیتی عراق ده ها طلبه پاکستانی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند که موجب انتقاداتی به دولت مالکی شد.

به گزارش شرق پرس به نقل از شیعه آنلاین، گفته می شود بهانه نیروهای امنیتی عراق برای بازداشت این طلاب پاکستانی، نامنظم بودن و نادرست بودن برگه های اقامتی آنان بوده است.

این در حالی است که حجه الإسلام و المسلمین شیخ «علی نجفی» فرزند حضرت آیت الله شیخ «بشیر نجفی» از مراجع نجف طی اظهاراتی ضمن انتقاد از نیروهای امنیتی عراق، گفت: پدر بنده قبل از انتخابات چندین بار علیه دولت مالکی موضع گیری کرد.

وی در ادامه افزود: اکنون آنان با بازداشت این طلاب، می خواهند انتقام بگیرند زیرا بیشتر این طلاب پاکستانی از شاگردان پدر بنده هستند.

در همین راستا دفتر مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» نیز با صدور بیانیه ای رسمی، این اقدام دستگاه امنیتی عراق را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

 

/انتهای خبر