در روزهای بارانی بسیاری از مسافران در مرکز شهر منتظر وسائل عمومی برای رسیدن به منزل می مانند و صف بسیاری طولانی از مسافر در میدان ساعت تا بخش زیادی از خیابان 18 دی و خیابانهای مرکزی ساری ایجاد می شود ولی از حضور تاکسی و اتوبوس خبری نیست.

 

 

taxi sari42

مردم مرکز استان مازندران در حالی از آبگرفتگی شدید معابر دچار مشکل شده بودند که نبود وسایل نقلیه عمومی بر مشکل آنها نیز افزوده است.

 

 

به گزارش شرق پرس، همزمان با بارش باران شدید گاه و بیگاه در ساری علاوه بر مشکلات آبگرفتگی که برای ساکنان مرکز استان مازندران ایجاد می شود در تردد مردم برای رسیدن به منازل‌شان نیز اختلال ایجاد می شود که نگاه کارشناسی مسئولان را می طلبد.

 

در روزهای بارانی بسیاری از مسافران در مرکز شهر منتظر وسائل عمومی برای رسیدن به منزل می مانند و صف بسیاری طولانی از مسافر در میدان ساعت تا بخش زیادی از خیابان ۱۸ دی و خیابانهای مرکزی  ساری ایجاد می شود ولی از حضور تاکسی و اتوبوس خبری نیست.

 

مشکل عدم حضور وسایل نقلیه عمومی در ساعت‌های پایانی روز بسیار جدی است به طوریکه از ساعت ۱۸ به بعد صف طویلی از مسافران درون شهری بدون حضور تاکسی و اتوبوس تشکیل می‌شود.

 

ترافیک شدید در ساری مربوط به مناطق مرکزی شهر محدود نمی‌شود و تقریبا در بیشتر نقاط شهر ساری شاهد ترافیک سنگین و بدون حرکت هستیم.

 

عدم هماهنگی در تردد وسایل نقلیه در روزهای بارانی به اوج خود می رسد و این مسئله نشان دهنده برنامه‌ریزی نامناسب مسئولان شهری در این حوزه است که در این روزها بیشتر از روزهای دیگر خودنمایی می کند.

 

عدم حضور وسیله نقلیه عمومی درون شهری مربوط به امروز نمی‌شود و این ناهماهنگی در دیگر روزهای در مرکز استان نیز دیده می‌شود که برخی از مشکلات و حضور کم‌رنگ تاکسی درون شهری مروبط به ترافیکی است که رانندگان برای رسیدن به مرکز شهر با آن مواجه هستند.

 

البته از حضور مسافران درون شهری متمول و راننده تاکسی کم‌تعهد نیز باید صحبت به میان آورد که با وجود شاهد صف سنگین مسافر به دنبال شنیدن صدای دربست مسافر سر از پا نمی‌شناسد و پشت پا به قانون شهروندی می‌زند.

 

به گزارش فارس, بازرسان تاکسیرانی که از ساعت ۱۹ به بعد خبری از آنها نیست نیز به مشکلات در راه ماندگی مسافران درون شهری نیز کمک می‎کند که نظارت در این بخش واقعا جای بازنگری جدی دارد.

 

 در بسیاری از شهرهای کشور تاکسی کشیک برای بعد از ساعت معمول در نظر گرفته می‌شود که در مرکز از این موضوع خبری نیست و یا اینکه اگر تاکسی کشیک حضور دارد تعداد آنها متناسب با نیاز مسافران درون شهری نیست.