حبیب الله ساداتی از تحصیل زمین مورد نیاز برای ساخت نخستین مرکز آموزش حجاج در مازندران خبر داد.   به گزارش شرق پرس, رییس سازمان حج و زیارت مازندران در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: زمین ۱۰ هکتاری مورد نیاز برای ساخت این مرکز آموزشی از سوی سازمان مسکن و شهرسازی مازندران در […]

 

مرکز آموزشی حجاج مازندران

 

حبیب الله ساداتی از تحصیل زمین مورد نیاز برای ساخت نخستین مرکز آموزش حجاج در مازندران خبر داد.

 

به گزارش شرق پرس, رییس سازمان حج و زیارت مازندران در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: زمین ۱۰ هکتاری مورد نیاز برای ساخت این مرکز آموزشی از سوی سازمان مسکن و شهرسازی مازندران در اختیار حج و زیارت استان قرار گرفته است.

وی افزود : این زمین در منطقه ˈ چپکرود ˈ شهرستان جویبار و در جوار دانشگاه آزاد اسلامی آن شهرستان واقع است.

رییس سازمان حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون دوره های آموزش مناسک حج برای زائران در مناطق محدود و اندک در ۹ شهرستان استان برگزار می شود ، گفت : مصلی ، زمین و سالن های ورزشی شهرستان ها فضاهایی هستند که برای این منظور از آنها استفاده می شود.

وی افزود : باتخصیص اعتبار از سوی سازمان حج و زیارت کشور ، مکان آموزشی مناسب و با گنجایش کافی برای حجاج مازندران فراهم می شود.

ساداتی همچنین از تشرف ۵۸ هزار از ۶۵ هزار زائر مازندرانی به سرزمین وحی خبر داد و گفت : ۵۶۰ کاروان برای اعزام زائران در همه شهرهای مازندران فعالیت دارند.

 

/انتهای خبر