در یک مراسم عروسی، دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله اصفهانی که در حال حمل ترقه در کاروان عروسی بودند براثر انفجار ناگهانی مواد محترقه جان خود را از دست دادند. شرق پرس: به گزارش سایت پلیس، مصطفی صادقیان، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت یک بامداد روز حادثه از طریق […]

 

در یک مراسم عروسی، دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله اصفهانی که در حال حمل ترقه در کاروان عروسی بودند براثر انفجار ناگهانی مواد محترقه جان خود را از دست دادند.

شرق پرس: به گزارش سایت پلیس، مصطفی صادقیان، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت یک بامداد روز حادثه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک دو جوان در یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان اطلاع حاصل شد که بلافاصله ماموران پلیس مرکز استان برای بررسی بیشتر موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله برای شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان خود اقدام به حمل ترقه‌های دست‌ساز کرده و پس از به راه انداختن کاروان عروسی در سطح شهر هر دو به وسیله یک دستگاه موتوسیکلت به دنبال کاروان بودند که حین تردد در خیابان بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه دچار حادثه می‌شوند.

 

/انتهای خبر