ربیع فلاح با اشاره به وجود بیشترین مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی کشور در استان ،گفت: امروز ما شرمنده فارغ التحصیلان بیکار استان هستیم.

انتخابات را بدون جانبداری برگزار می کنیم/ شرمنده فارغ التحصیلان بیکار مازندران هستیم

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات پیش رو را بر اساس قانون و بدون هر گونه جانبداری برگزار خواهیم کرد، گفت: حضور و مشارکت آحاد مردم در صحنه انتخابات به عنوان مهمترین فرمان مقام معظم رهبری نخستین ماموریت عمومی در نظام جمهوری اسلامی است.
 

 ربیع فلاح در همایش کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی مازندران به اهمیت برگزاری انتخابات بی طرفانه دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در چهار سال اخیر و با تدبیر و تعامل مجریان انتخابات ،گزارشی از باطل شدن صندوق های اخذ رای در استان نداشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل ستاد انتخابات همه مراحل برگزاری انتخابات را بر اساس قانون دنبال می کند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رئیس جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود و مردم مازندران از بین ۱۷ هزار و ۶۶۲ داوطلب نامزدی انتخابات شوراها هفت هزار و ۷۰۰ نفر را برای عضو اصلی شوراها انتخاب می کنند.

استاندار مازندران در ادامه امنیت را زیر ساخت توسعه هر جامعه دانست و گفت: امروز به واسطه تعامل بین اعضای شورای تامین ،مقوله ضد امنیتی در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اقامت ۱۲میلیون و ۲۰۰هزار نفر شب گردشگر در تعطیلات نوروزی سالجاری در استان اظهار داشت: به رغم تردد بیشمار خودرو ها و حضور میلیونی گردشگران ،موردی ازحرکت های ضد امنیتی و یا ناامنی در مازندران گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه امروز به واسطه درایت فرمانده کل قوا ،امنیت در نظام جمهوری اسلامی برقرار و احساس امنیت و آرامش به مرحله ثابت و پایداری رسیده است، گفت: این مقوله دراستان نیز سبب شد تا شاهد حضور سرمایه گذاران و گردشگران در مازندران باشیم.

 

شرمنده فارغ التحصیلان بیکار مازندران هستیم

استاندار مازندران با اشاره به وجود بیشترین مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی کشور در استان ،گفت: امروز ما شرمنده فارغ التحصیلان بیکار استان هستیم.

فلاح رویکرد تمام برنامه های مازندران در سال جاری را تولید و اشتغال بر اساس شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به وجود امنیت و ظرفیت های بالای توسعه در صنعت گردشگری و تولیدات محصولات کشاورزی ،توجه به این ۲موضوع می تواند اشتغال و رونق اقتصادی استان را دوچندان کند.

مازندران ۴۶۰ هزار هکتار زمین های زراعی و باغی دارد که سالانه حدود هفت میلیون تن از ۷۲نوع محصولات کشاورزی تولید می کند.

همچنین مازندران با داشتن تفرجگاه های طبیعی کوه، دشت و دریا سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است که بخش عمده ای از داد و ستدهای استان حول محور صنعت گردشگری انجام می شود.

 

 

 

 

 

ایرنا