مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: امکان انتقال ببر به میانکاله وجود ندارد و به احتمال زیاد زیستگاه یک‌ میلیارد تومانی که برای نگهداری ببر ساخته شد تغییر کاربری داده می‌شود.    به  گزارش شرق پرس، قصه انتقال ببر به مازندران مدتی بود که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گرفت و هر از چند […]

 

ببر مازندران میانکاله

 

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: امکان انتقال ببر به میانکاله وجود ندارد و به احتمال زیاد زیستگاه یک‌ میلیارد تومانی که برای نگهداری ببر ساخته شد تغییر کاربری داده می‌شود.

 

 به  گزارش شرق پرس، قصه انتقال ببر به مازندران مدتی بود که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گرفت و هر از چند گاهی مسئولان محیط زیست مازندران و کشور درباره انتقال ببر و ساخت لانه ببر صحبت‌هایی به میان می‌آوردند.

مدتی است مسئولان محیط زیست درباره انتقال ببر و تعیین تکلیف برای انتقال ببر سکوت اختیار ‌کردند و حرفی در این باره نمی‌زدند.

اما در روز برگزاری همایش چالش‌های خزری محیط زیست، مدیرکل محیط زیست مازندران در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت انتقال ببر سیبری به مازندران گفت: ایجاد لانه برای ببر در میانکاله نگاه حرفه‌ای نبود و اگر مسئولان نگاه امروز را داشتند اصلاً زیستگاه ببر را در میانکاله انتخاب نمی‌کردند.

ناصر مهردادی خاطر نشان کرد: حضور ببر در میانکاله کاملاً منتفی شد و محل نگهداری ببر نیز تغییر کاربری داده می‌شود.

به گزارش فارس، حدود یک‌میلیارد تومان برای ساخت زیستگاه ببر در میانکاله هزینه شد.

 

/انتهای خبر