آیت الله میراحمدی در ادامه خطبه های نماز جمعه گلوگاه با تشکر از نظام مقدس جمهوری اسلامی, افزود مساعدت خوبی به دکل بندان شده است و حدود 15 میلیارد تومان به این قشر اختصاص داده شد که از همه دست اندرکارانی که واسطه رساندن این پول به این عزیزان و خانواده هایشان بودند تقدیر و تشکرمی کنم.

 

خطیب جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به حرکت و راه اندازی سرمایه گذاری و اشتغال در منطقه گفت: سرمایه گذاری در این منطقه راه افتاد و موانع را باید برداریم حقیقتا دارم می گویم که تحمل مانع و سنگ اندازی را نخواهم کرد، ما باید به سمت اشتغال زایی در این شهر برویم لذا من خواهش می کنم از همه که همکاری کنند.

 

 

به گزارش شرق پرس,‌ آیت الله میراحمدی در ادامه خطبه های نماز جمعه گلوگاه با تشکر از نظام مقدس جمهوری اسلامی, افزود مساعدت خوبی به دکل بندان شده است و حدود ۱۵ میلیارد تومان به این قشر اختصاص داده شد که از همه دست اندرکارانی که واسطه رساندن این پول به این عزیزان و خانواده هایشان بودند تقدیر و تشکرمی کنم.

 

امام جمعه گلوگاه

 

ایشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری فرمودند: یک جمله از سخنان این هفته مقام معظم رهبری انتخاب کردم که فرمودند: ” دشمن در تلاش است تا در دستگاه تصمیم سازی ما تاثیر بگذارد”

 

 

من موارد را عرض می کنم : شورای نگهبان اگر نبود این نظام سقوط می کرد،این شورا هم برای خبرگان است و هم برای مجلس است ، یکی از اون موارد که دشمن دنبال آن است ناامید کردن ماست، دنبال این است که بگوید شما نمی توانید روی پای خود بایستید، در محاسبات استکباری هیچ کشوری نمی تواند روی پای خود بایستد اما در ایران محاسباتش اشتباه است، می خواهد ما را وابسته بکند به خودش و اقتصاد خودش و در ژنو ۶ می خواستند ما را وادار به تحمیل صلح خونینی چون صلح امام حسن (ع) بکنند. لذا آقا یک نکته زیبا فرمودند و مردم نیز تا اینجا مقاومت کردند و تا آخرین نفس مقاومت خواهند کرد.

 


 

وی در ادامه نکته دومی که دشمن در تلاش است تا ما اشتباه کنیم را علم و دانش خواند و افزود:

رهبر عزیز فرمودند در دیدار با اهل علم که مراقب باشید علم به دست افراد سیاس و افراد سیاست باز نیفتد، الان برخی از مسئولان دانشگاه می گویند استاد فقط باید انقلابی و متدین باشد و آمده اند فاضل بودن ، متخصص بودن را حذف کردند.

ایشان همچنین تاکید کردند: دشمن می خواهد دانشگاه ما را محل رفت و آمد سیاست بازان بکند و راه مقابله ما نیز از سمت علم و دانش است ، ما می توانیم از راه علم کشور خود را نجات بدهیم.


 

دکتر میراحمدی با مهم دانشتن نقش زن در جامعه بیان داشت: نکته بعدی که دشمن دارد تلاش می کند و آن شخصیت زن است و نیمی از جمعیت کشور زنان هستند، زنان ما در پیروزی ما در انقلاب و جنگ نقش بسیار مهمی داشتند و اگر آنها فداکاری نمی کردند و در پشت جبهه فعالیت نمی کردند و فرزندان و شوهرانشان را به جنگیدن تشویق نمی کردند ما پیروز نمی شدیم. 


 

وی افزود: دشمن دنبال معرفی زن به صورت عریان است، خانه داری و شوهر داری را برای زن ننگ  و بردگی و ذلت و نکبت تلقی می کند و سعی می کند زن موفق را زنی معرفی بکند که شاغل است و سربار دیگران نیست.  و تلاش می کنند زن را از آن ماموریت اصلی خود منحرف کند و دشمن می داند وقتی زن را از منزل خارج کرد مصیبت های ملت و کشور آغاز خواهد شد.

امام جمعه گلوگاه بیان داشت شما عزیزان همه شیر پاک خوردید و اگر همین الان آمریکا بخواهد  ما را تهدید کند از همین گلوگاه گردان امام حسین (ع) بار دیگر بر می خیزد برای دفاع از کشور و این به خاطر مادرانتان و تربیت صحیح در خانواده است.

 

وی در پایان خطبه های این هفته خود گفت: آخرین جمله اینکه دشمن به دنبال این است که انقلابیون را افراطی معرفی کنند و دلسوختگان این انقلاب را افراطی معرفی کند و خود را عاقل و کاردان معرفی کند و عزیزان ما نباید پازل دشمن را پر کنیم و نباید در زمین او بازی کنیم  و بدانید یک فرد انقلابی حاضر است جان خود را برای حفظ انقلاب دهد. افراطی شما هستید که به دنبال پر کردن جیب خود هستید و انقلابیون عاقل ترین افرادند و شما افراطی هستید و ما شما را قبول نداریم.