به مناسبت روز جانباز حجت‎الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری و مسئولین شهرستان میاندورود  با چهار جانباز سرافراز این شهرستان دیدار کردند. به گزارش شرق پرس, در این دیدارها که معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نیز حضور داشتند، مسئولان از نزدیک با مشکلات معیشتی و درمانی این جانبازان آشنا […]

 

به مناسبت روز جانباز حجت‎الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری و مسئولین شهرستان میاندورود  با چهار جانباز سرافراز این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش شرق پرس, در این دیدارها که معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نیز حضور داشتند، مسئولان از نزدیک با مشکلات معیشتی و درمانی این جانبازان آشنا شدند.

احمد محمدزاده سورکی جانبازی که در عملیات کربلای ۵ به فیض جانبازی رسید و حبل‎المتین حسن‌زاده جانباز ۵۰ درصد بادله‌ای که در منطقه سردشت مورد حمله شیمیایی بعثی‌ها قرار گرفته بود از جانبازانی بودند که دیروز و امروز مورد عیادت قرار گرفتند.

همچنین حسین چمن‎چی جانباز ۶۰ درصد اهل روستای کیاپی که در عملیات کربلای ۵ مورد آسیب شدید جسمی قرار گرفته بود و فرزاد سورکی‌آزاد جانباز ۵۰ درصد اعصاب و روان و کشتی‌گیر سال‎های دور میاندورود از دیگر جانبازان پرافتخار این شهرستان بودند که به منازل آنها سرکشی شد.

به گزارش فارس، نکته مهم در این دیدارها مشکلات مالی فرزاد سورکی‌آزاد جانباز اعصاب و روان بود که به دلیل پرداخت هزینه‌های فرزند ورزشکار خود در سطح ملی و بین‌المللی در وضعیت مالی خوبی قرار ندارد.

 

/انتهای خبر