سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزایش قیمت سیمان را غیرقانونی دانست   به گزارش شرق پرس، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، این سازمان اعلام کرد: هر گونه افزایش در قیمت سیمان در سال جاری فاقد وجاهت قانونی است.  به منظور آگاهی شهروندان و مصرف‌کنندگان از آخرین قیمت […]

 

سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزایش قیمت سیمان را غیرقانونی دانست

 

به گزارش شرق پرس، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، این سازمان اعلام کرد: هر گونه افزایش در قیمت سیمان در سال جاری فاقد وجاهت قانونی است.

 به منظور آگاهی شهروندان و مصرف‌کنندگان از آخرین قیمت مصوب سیمان در سال جاری و همچنین با توجه به اعلام قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت و معاون توسعه بازرگانی داخلی و دبیرخانه کمیته ماده یک طرح جامع سیمان به اطلاع عموم می‌رساند انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در اعلام قیمت جدید سیمان برای سال ۱۳۹۳ هیچ‌گونه هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت نداشته است و افزایش قیمت سیمان در سال جاری فاقد وجاهت قانونی است.

بنابراین در راستای اجرای تصمیمات مورخ ۱۸ فروردین ۹۳ دبیرخانه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها و با توجه به اجرای فاز دوم این قانون کلیه کارخانجات تولیدی سیمان مکلفند تا اطلاع ثانوی کماکان قیمت‌های سال قبل را اعمال کنند، در غیر این صورت با متخلفین برابر ضوابط و مقررات قانونی برخورد می‌شود.

 

/انتهای خبر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، این سازمان اعلام کرد: هر گونه افزایش در قیمت سیمان در سال جاری فاقد وجاهت قانونی است.

براساس این خبر؛ به منظور آگاهی شهروندان و مصرف‌کنندگان از آخرین قیمت مصوب سیمان در سال جاری و همچنین با توجه به اعلام قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت و معاون توسعه بازرگانی داخلی و دبیرخانه کمیته ماده یک طرح جامع سیمان به اطلاع عموم می‌رساند انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در اعلام قیمت جدید سیمان برای سال ۱۳۹۳ هیچ‌گونه هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت نداشته است و افزایش قیمت سیمان در سال جاری فاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش فارس؛ بنابراین در راستای اجرای تصمیمات مورخ ۱۸ فروردین ۹۳ دبیرخانه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها و با توجه به اجرای فاز دوم این قانون کلیه کارخانجات تولیدی سیمان مکلفند تا اطلاع ثانوی کماکان قیمت‌های سال قبل را اعمال کنند، در غیر این صورت با متخلفین برابر ضوابط و مقررات قانونی برخورد می‌شود.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930208001421#sthash.2veeoADf.dpuf