عیسی طوسی گفت: 40 ميليارد ريال صرف پروژه های عمراني، خدماتي و توليدي دهه فجر در شهرستان شده است. یکی از این طرحها افتتاح شرکت تولید رب انار مهدیرجه در گلوگاه خواهد بود.

 رب انار کارخانه

 

 

عیسی طوسی گفت: ۴۰ میلیارد ریال صرف پروژه های عمرانی، خدماتی و تولیدی دهه فجر در شهرستان شده است. یکی از این طرحها افتتاح شرکت تولید رب انار مهدیرجه در گلوگاه خواهد بود.

 

به گزارش شرق پرس،  عیسی طوسی در نشست خبری با اصحاب رسانه در گلوگاه اظهار داشت: این پروژه های شامل احداث بانک نشاء شالی، افتتاح شرکت تولید رب انار مهدیرجه، افتتاح مجتمع بین راهی نارنج و ترنج و تقویت فشار قوی پست هوایی و… است.

وی افزود: در سال جاری با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و در همین راستا از ۴۸ میلیارد ریال تملک دارایی شهرستان تا کنون تنها ۲۰ درصد اختصاص یافته است که جوابگو نیست.

طوسی با بیان اینکه مهمترین دغدغه شهرستان گلوگاه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است خاطر نشان کرد: باید در این زمینه بخش سرمایه گذاری خصوصی را فعال کنیم تا با سرمایه گذاری در این زمینه اشتغال مناسب برای جوانان شهرستان حاصل شود.

فرماندار گلوگاه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و بصیرتی مناسبی در شهرستان گلوگاه در دست اقدام داریم افزود: دیدار با امام جمعه، خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس، یادواره شهدای دانش آموزی، ختم سوره فجر، همایش تحکیم خانواده، مسابقات فرهنگی و ورزشی و… از برنامه های در دست اقدام ما رد دهه فجر امسال است.

طوسی در ادامه با اشاره به برکات نظام اسلامی، گفت: برنامه‌های دهه فجر  در شأن انقلاب اسلامی و ملت ایران برگزار شود تا جوانان و نوجوانان این دوره با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

وی با تاکید بر حضور خبرنگاران برای انعکاس اخبار در مناسبتهای مختلف افزود: متاسفانه در این شهرستان فاصله بین مدیران دستگاه اجرایی با مطبوعات و رسانه ها بسیارزیاد است و اطلاع رسانی مناسبی صورت نمی گیرد.

طوسی یادآور شد: روابط عمومی بعنوان رابط و پل ارتباطی مدیر و خبرنگار باید بطور کامل فعال بوده و اطلاعات برنامه ها و زمان بندی جلسات را اطلاع رسانی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه از ابتدای انقلاب تا کنون در بخش اطلاع رسانی ضعیف عمل شده و مردم جامعه آنطور که باید از عملکردها مطلع نشده اند و باید این عملکردها با برنامه ریزی صحیح و ارتباط مستمر مدذیران و خبرنگاران اطلاع رسانی شود./مهر