اعضای باندی که طعمه های خود را به قصد زورگیری در ساعات پایانی شب انتخاب می کردند، توسط پلیس آگاهی استان مازندران دستگیر شدند
شرق پرس : رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: چهار زورگیر مسافرنما که در ساعات پایانی شب از خودرو‌های مسافربر و عبوری سرقت می‌کردند در چنگال قانون گرفتار شدند.
سرهنگ تقدیسی رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری چند سارق در پوشش مسافر در شهرستان‌های ساری، قائم شهر، بابل و نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی در ادامه بیان داشت : با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس مازندران از مالباختگان، متهم ردیف اول که ساکن یکی از روستا‌های حومه قائم شهر بود در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ تقدیسی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها به ۴ فقره سرقت به عنف و زورگیری با همکاری ۳ نفر دیگر اعتراف کرد گفت: با تلاش پلیس آگاهی ۳ همدست دیگر این متهم نیز دستگیر و پس از کشف بخشی از اموال مسروقه و تشکیل پرونده، روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: اعضا باند سارقان زورگیر ساعات پایانی شب در جاده‌های مواصلاتی استان، مسافرخودرو‌های عبوری می‌شدند و پس از طی مسافتی راننده را به مکانی تعیین شده هدایت و با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد لوازم خودرو را سرقت می‌کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تقدیسی از رانندگان وسایل نقلیه و خوردرو‌های مسافربر شخصی خواست از انتقال مسافران جوان و مشکوک به خارج از شهر و مکان‌های نامشخص خودداری کنند.