اکبر عبدی در حالیکه با بغض صحبت می کرد گفت: پس از شهادت برادرم جسدش را در حالیکه سینه اش را می بوسیدم در حمام منزل غسل دادم پس از آن 2 روز جسدش را در حمام نگه داشتم تا بستگان راه دور برای تشییع برسند.

 

akbar abdi

 

 

به گزارش شرق پرس شب شنبه ۱۲ مهر مصادف با شب عید قربان علی ضیا اولین قسمت برنامه بعضیا را در شبکه سه بروی آنتن برد. برنامه ای که به نظر می رسد با توجه به نوع ساخت و مهمانان برنامه مخاطبان خاص خود را بزودی پیدا خواهد کرد.

 

 

 

این برنامه طبق گفته علی ضیا میهمانانی را دعوت می کند که در زندگی انسانها تاثیر گذار بوده اند.

 

 

در اولین قسمت این برنامه اکبر عبدی هنرپیشه سینما, تئاتر و تلویزیون بعنوان میهمان دعوت شده بود.

 

کمدین موفق دو دهه اخیر در این شب البته با اشکهای خود مخاطبان و حتی مجری و افراد حاضر در استریو را تحت تاثیر  قرار داده بود.

 

عبدی زمانیکه از برادر شهیدش صحبت می کرد نتوانست در برنامه زنده تلویزیونی خود را کنترل کند و برای لحظاتی اشک ریخت.

 

برادر اکبر عبدی جانباز جنگ تحمیلی بود که پس از تحمل رنج های فراوان در سال ۱۳۸۱  در ۳۷ سالگی در خانه ای که همه با هم در آن زندگی می کردند به درجه رفیع شهادت رسید.

 

وی در حالیکه با بغض صحبت می کرد گفت: پس از شهادت برادرم جسدش را در حالیکه  سینه اش را می بوسیدم در حمام منزل غسل دادم پس از آن ۲ روز جسدش را در خانه نگه داشتم تا بستگان راه دور برای تشییع برسند.

 

هنرمند موفق سینما افزود: پس از آن موضوع مدتها نتوانستم در سینما و تلویزیون حاضر شوم چراکه روحیه ای برای کارکردن نداشتم و نیاز به آرامش بیشتری داشتم.

 

گلایه های اکبر عبدی از برخی تهیه کنندگان ازجمله حاشیه های دیگر این برنامه بود. وی با انتقاد از بدحسابی برخی فیلم سازان و تهیه کنندگان گفت: بخاطر همین انتقادها در یک برنامه تلویزیونی همان تهیه کننده از من شکایت کرد و در دادگاه محکوم به پرداخت مبلغی بعنوان جریمه شدم.

 

  عبدی در ادامه گفت: البته هنوز هم طلبم را از آن تهیه کننده دریافت نکردم و قصدی هم برای شکایت از وی ندارم.