یکشنبه شب در مراسمی در روستای اسرم از قهرمان میاندرودی مسابقات وزنه‌برداری جهان استقبال شد. به گزارش شرق پرس, در  این مراسم که با حضور فرماندار و مسئولان ادارات میاندرود و همچنین مردم روستای اسرم و ورزش‏‌دوستان میاندرودی برگزار شده بود، همزمان با ورود احمد دوستدار اسرمی به زادگاهش از او به گرمی استقبال […]

 

یکشنبه شب در مراسمی در روستای اسرم از قهرمان میاندرودی مسابقات وزنه‌برداری جهان استقبال شد.

به گزارش شرق پرس, در  این مراسم که با حضور فرماندار و مسئولان ادارات میاندرود و همچنین مردم روستای اسرم و ورزش‏‌دوستان میاندرودی برگزار شده بود، همزمان با ورود احمد دوستدار اسرمی به زادگاهش از او به گرمی استقبال شد.

در این مراسم ارسطو قادری، فرماندار میاندرود ضمن تبریک این موفقیت به جوان موفق میاندرودی گفت: از این قهرمان در روزهای آینده قدردانی می‌شود.

 احمد دوستدار اسرمی وزنه‌بردار وزن ۵۹ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی امارات با ثبت رکورد ۱۳۳ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

دوستدار که در گروه سنی جوانان این رقابت‌ها شرکت کرده بود، متولد ۱۳۷۳ اهل روستای اسرم و دانشجوی رشته نرم‌افزار کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی پیشرانه است.

روستای ۵ هزار نفری اسرم در شهرستان میاندرود در سال‌های گذشته همانند دیگر نقاط میاندرود قهرمانان ارزنده‌ای را به تیم‌های ملی و مسابقات بین‌المللی معرفی کرده است.

ابراهیم تقی‌پور اسرمی عضو اسبق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، علی یوسفی اسرمی قهرمان مسابقات تکواندو ۲۰۱۱ هان مادانگ کره جنوبی همچنین احمد دوستدار اسرمی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری امارات سه نفر از این قهرمانان ملی هستند./فارس

 

/انتهای خبر