حسن یزدانی کشتی گیر با اخلاق مازندرانی که مدال نقره المپیک توکیو را کسب کرده بود در میان استقبال مردم استان به شهر جویبار وارد شد

شرق پرس : مراسم استقبال از حسن یزدانی با حضور مسئولان، ورزش دوستان و اعضای خانواده اش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار و پلنگ مازندران در میان استقبال‌ خودرویی ، موتوری و پیاده دوستدارانش وارد جویبار شد.

استقبال کنندگان با سردادن شعارهای پهلوان خداقوت و دست مریزاد ،  پهلوان خوش آمدی  ،  یزدانی باغیرت  و  یزدانی خوش آمدی  مراتب سپاس خود را نسبت به افتخار آفرینی پهلوان یزدانی ابزاز داشتند.

پخش سرودهای حماسی و آیینی و تقدیم دسته گل و شاخه گل به پهلوان یزدانی در مسیر رسیدن به خانه پدری از جلوه های ویژه مراسم استقبال از نائب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود.

مردم و مسئولان جویبار هم در ورودی شهر با نصب بنر، کسب مقام نائب قهرمانی و مدال نقره را به پهلوان یزدانی تبریک گفتند.

حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مبارزه فینال این وزن در بازی های المپیک توکیو که ۱۴ مرداد ماه امسال برگزار شد ، با شکست برابر «دیوید تیلور» آمریکایی صاحب مدال نقره شد.

این کشتی گیر بااخلاق مازندرانی پس از شکست مقابل حریف آمریکایی که برای بسیاری از کارشناسان غیرمنتظره بود ، با نشان دادن اخلاق پهلوانی گفت : مدال طلا از دستم افتاد و در یک لحظه او (تیلور) گرفت و نوش جانش؛ مبارکش باشد.