ربیع فلاح جلودار گفت: ساخت‌وسازهایی که در سواحل مازندران احداث شده است خیانت بزرگی است و بنابراین باید همه این ساخت‌وسازهای غیرمجاز قلع و قمع شود. به گزارش شرق پرس, استاندار مازندران شب گذشته در جلسه توسعه گردشگری دریایی نوشهر که در محل اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران – نوشهر برگزار شد بر […]

 

ربیع فلاح جلودار گفت: ساخت‌وسازهایی که در سواحل مازندران احداث شده است خیانت بزرگی است و بنابراین باید همه این ساخت‌وسازهای غیرمجاز قلع و قمع شود.

به گزارش شرق پرس, استاندار مازندران شب گذشته در جلسه توسعه گردشگری دریایی نوشهر که در محل اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران – نوشهر برگزار شد بر عزم جدی بر سرمایه‌گذاری در مازندران تاکید کرد و اظهار داشت: همه برای توسعه گردشگری دریایی نوشهر باید کمک کنیم و در این راه اگر مسائل حقوقی دیده نشود فرد سرمایه‌گذار متضرر می‌شود.

فلاح با بیان اینکه ساحل مازندران نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان دارد افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها با محوریت دریا بسیار بهتر و بیشتر از جلگه‌ای می‌تواند در زمینه تولید و اقتصاد بسیار موثر باشد و این جزو منابع بسیار ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: حوزه گردشگری دریایی در مازندران تاکنون مغفول مانده است و بنابراین سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در سواحل می‌تواند بسیار گره‌گشا باشد.

این مسئول گفت: ساخت‌وسازهایی که در سواحل مازندران احداث شده است خیانت بزرگی است و بنابراین باید همه این ساخت‌وسازهای غیرمجاز قلع و قمع شود.

استاندار مازندران بر لزوم تعامل با سرمایه‌گذاران در مازندران تاکید کرد و اظهار داشت: از طرفی سرمایه‌گذار نیز باید در کنار مشاوره‌هایی که می‌گیرد باید نسبت به تهیه طرح توجیهی و شرح کامل پروژه مانند گردشگری دریا، ورزشی، خدمات دریایی و… که قرار است ایجاد شود نیز اقدام کند.

به گزارش فارس, وی گزینه بُرد – بُرد را برای مازندران در حوزه سرمایه‌گذاری مفید و موثر دانست و خاطرنشان کرد: اکنون مازندران در شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری قرار دارد و بنابراین همه باید برای یک سرمایه‌گذاری ارزشمند به توسعه گردشگری مازندران بر پایه قواعد و قانون کمک و از آن حمایت کنیم.

 

/انتهای خبر