استاندار مازندران از شهر ساری به عنوان پیشانی استان یاد کرد و گفت : باید شاخص های توسعه مرکز استان تدوین و برای تحقق آن در زمان بندی معین، برنامه تعریف شود.     به گزارش شرق پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح در جلسه شورای اسلامی شهر ساری […]

 

استاندار مازندران از شهر ساری به عنوان پیشانی استان یاد کرد و گفت : باید شاخص های توسعه مرکز استان تدوین و برای تحقق آن در زمان بندی معین، برنامه تعریف شود.

 

 

به گزارش شرق پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح در جلسه شورای اسلامی شهر ساری افزود : همه باید بدانیم که برنامه های پیش بینی شده تنها در سایه یکرنگی، یکسویی و هم افزایی محقق می شود.

استاندار مازندران گفت : برخی با حاشیه سازی در کشور به دنبال نا امید کردن مردم از مسوولان خدوم و ایجاد شکاف در جامعه هستند.

وی گفت : امروز، اعتقاد به تغییر و تحول در امور زیر بنایی و پیمودن مسیر توسعه در مازندران نهادینه شده است و رویکرد همه مدیران باید بر اساس واقعیت ها و ظرفیت های استان باشد.

فلاح سازندگی در شهرهای مازندران را نیازمند اراده، تلاش و داشتن برنامه های علمی و عملی دانست و افزود : در این راستا باید از فرصت های سرمایه گذاری به نحو شایسته استفاده کنیم ، چرا که اگر با هم باشیم ،می توانیم به تحولات گسترده در عرصه های مختلف دست یابیم.

وی ادامه داد : برنامه ها باید به گونه ای باشد که سرمایه گذاران به آن اعتماد کنند زیرا اجرای پروژه های بزرگ، اشتغال زا و تاثیر گذار با مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است.

استاندار مازندران از شهر ساری به عنوان  پیشانی استان یاد کرد و گفت : باید شاخص های توسعه مرکز استان تدوین و برای تحقق آن در زمان بندی معین، برنامه تعریف شود.

وی بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی را در توسعه شهری ضروری دانست و افزود : نشست با اعضای شورا در جهت شکوفایی شهر ها باید به صورت مستمر دنبال شود.

فلاح وجود بافت های فرسوده در شهرهای مازندران را مانع جدی توسعه شهری دانست و اظهار داشت : پیگیری امور شهر ساری، نیازمند تشکیلات است و باید برای تحقق این مهم کمیته ای با کارگروه های تخصصی فعالیتش را آغاز کند.

/انتهای خبر