استاندار مازندران با اشاره به عملکرد سپاه در برخورد با گروهک‌های مخالف در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و … گفت: امروز سپاه در صحنه‌های سازندگی ایثارگری می‌کند.     به گزارش شرق پرس, ربیع فلاح جلودار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران و نقش‌آفرینی این […]

 

استاندار مازندران با اشاره به عملکرد سپاه در برخورد با گروهک‌های مخالف در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و … گفت: امروز سپاه در صحنه‌های سازندگی ایثارگری می‌کند.

 

 

به گزارش شرق پرس, ربیع فلاح جلودار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران و نقش‌آفرینی این نهاد در هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: هدف نخست این نهاد، حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود اما امروز سپاه پاسداران در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارد.

وی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوان توانمند ولایت‌فقیه هستند که در تمام این سال‌ها پیش‌بند خدمت را برای انواع ماموریت‌ها به کمر بسته است.

استاندار مازندران با اشاره به عملکرد سپاه در برخورد با گروهک‌های مخالف در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و … گفت: امروز سپاه در صحنه‌های سازندگی ایثارگری می‌کند.

وی با بیان این که تغییر و تحول‌ها مانعی برای پیشرفت ما نیست، بیان کرد: مازندران علی‌رغم داشتن منابع و امکانات غنی با مشکلات و تنگناهای بیکاری و اقتصادی مواجه است.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: همه ما مسئولان و نمایندگان مردم باید در جهت تحقق منویات رهبری مشکلات استان را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ ۳۵ ساله مدیریت استان یک وفاق و همدلی برای تمدید مسئولیت یک مدیر(فرمانده سپاه کربلای مازندران) در بین مسئولان، نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان مشاهده کردیم.

احمدعلی مقیمی بیان داشت: همه آحاد ایران سربازان رهبری هستند اما در این بین برخی از سربازان همانند مجموعه سپاه خاص‌تر هستند.

وی با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران گفت: علی‌رغم هیاهوی سیاسی در بازار مکاره داخل و خارج ایشان تنها به وظیفه خود می‌اندیشید.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران اعتقاد و باور عمیق به رهبری، زمان‌شناسی، داشتن روحیه جهادی را از دیگر ویژگی‌های فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران عنوان کرد.

فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران نیز گفت: افتخار می‌کنم خادم مردمی هستم که رهبر انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به مردمان این خطه دارد.

سردار حسین بابایی افزود: رهبری مردم مازندران را یکی از ذخایر انقلاب اسلامی دانسته که تفکر انقلاب را پرورش می‌دهند.

به گزارش فارس, وی با اشاره به تشکیل حکومت علویان در مازندران و با اظهار این که مردم این دیار اعتقادات عمیقی به اهل بیت(ع) دارند، اظهار داشت: الان نیز دوره جهاد است و باید جهاد مقدس را در ابعاد مختلف انجام دهیم.

 

/انتهای خبر