سید حبیب الله ساداتی گفت: اسامی کارگزاران زیارتی عمره مفرده امسال استان از روز چهارشنبه 28 آبان ماه از طریق روزنامه های کثیرالانتشار استان منتشر می شود.

 

 

ساداتی: اسامی کارگزاران حج عمره مازندران چهارشنبه منتشر می شود

مدیر حج و زیارت مازندران از اعلام اسامی کارگزاران حج عمره مفرده سال ۹۴ از روز چهارشنبه ۲۸ آبان از طریق نشریات محلی مازندران خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس, سید حبیب الله ساداتی در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: اسامی کارگزاران زیارتی عمره مفرده امسال استان از روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه از طریق روزنامه های کثیرالانتشار استان منتشر می شود.

 

وی افزود: ثبت نام در کاروان های عمره مفرده از یکم اذر ماه در کاروان ها آغاز می شود و متقاضیان قبل از این موعد نمی توانند حضور یابند.

 

مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه افرادی که دارای اولویت ۱ تا ۶۰۰ بوده باید حتما در سامانه فاخر شرکت کنند، تصریح کرد: ملاک ثبت نام در کاروان ها، نام نویسی از طریق سایت فاخر است.

 

ساداتی بیان کرد: امسال ثبت نام برای اعزام به عمره مفرده در کاروان ها به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان تحت هیچ شرایطی از حضور در کاروان ها اقدام نکنند.

 

وی افزود: در این مرحله ثبت نام از کاروان ها برای اعزام در عید نداریم و این اقدام سبب می شود تا کشاورزان مازندران تا ۳۰ اسفند ۹۳ به سفر معنوی عمره مفرده اعزام شوند.

 

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: اولویت نخست اعزام متقاضیان به عمره مفرده از ۱ تا ۳۵۰ است.