پیشکسوتان ورزش ساری در مراسمی با حضور مسئولین و بزرگان کشتی مازندران و جهان نظیر امام علی حبیبی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) ساری تقدیر شدند.   به گزارش شرق پرس، مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان ساری امروز با محوریت بزرگداشت سی و دومین سالگرد جهان پهلوان سید رسول حسینی […]

 

 

امامعلی حبیبی

 

پیشکسوتان ورزش ساری در مراسمی با حضور مسئولین و بزرگان کشتی مازندران و جهان نظیر امام علی حبیبی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) ساری تقدیر شدند.

 

به گزارش شرق پرس، مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان ساری امروز با محوریت بزرگداشت سی و دومین سالگرد جهان پهلوان سید رسول حسینی و با حضور اسطوره کشتی ایران و جهان امام علی حبیبی، پدر شهیدان عبوری، اعضای شورای اسلامی شهر ساری، مربیان و ورزشکاران کشتی ساری در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهر برگزار شد.

شعبان وفایی نژاد، عضو هیئت رئیسه مجمع پیشکسوتان کشتی هیئت کشتی مرکز مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه ساری تاریخ بزرگ و ارزشمندی در مدال آوری ورزشکاران نام آوری در عرصه های مختلف ملی و بین المللی دارد.

وی افزود: در دوران های شکوفایی ورزش مرکز مازندران، ۲۱ ورزشکار ساروی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان به عنوان نماینده ایران شرکت و افتخارآفرینی کردند.

این پیشکسوت کشتی مازندران با اشاره به اینکه ۱۰ نشان طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی کشتی از آن ورزشکاران ساروی بوده است، گفت: ساری دارای پهلوانان بنامی چون عسکری محمدیان، مجید ترکان و سید مراد محمدی بوده که سرنوشت کشتی ایران در بسیاری از آوردگاه های بین المللی رقم زدند.

وفایی نژاد با بیان اینکه آوازه کشتی ایران و جهان به برکت افتخارآفرینی کشتی گیران مازنی است، افزود: باید برای شناساین ساری استعدادهای خلاق کشتی مرکز مازندران برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار مرکز استان به عنوان رئیس هیئت کشتی ساری، گفت: با شناختی که فرماندار مرکز استان از وضعیت کشتی گیران ساروی دارد، امیدواریم بتوانیم در زمینه قهرمانی و پهلوان پروری این رشته پرطرفدار مرکز مازندران برنامه ریزی اصولی صورت دهیم.

عضو هیئت رئیسه مجمع پیشکسوتان کشتی هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه سالیان متمادی مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان ساری برگزار شده بود، افزود: باید قهرمانان و اسطوره های ورزشی مرکز استان به نحو شایسته ای تکریم شوند.

وی با تاکید بر حمایت بیشتر متولیان شهری مرکز مازندران نسبت به توسعه ورزش پهلوانی در ساری، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ساری نسبت به پویایی هیئت کشتی مرکز مازندران اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم با حضور امام علی حبیبی و پدر شهیدان عبوری و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از پیشکسوتان ورزشی ساری در رشته های مختلف تقدیر شد.

 

/انتهای خبر