با حضور زارعی نماینده ساری و میاندورود در شهرداری ساری، جلسه رفع مشکلات این شهر برگزار شد و تصمیماتی برای مرتفع ساختن موانع توسعه اتخاذ گردید ....

شرق پرس : نماینده شهرستان های ساری و میاندورود در حاشیه نشست با مسئولان علوم پزشکی و راهداری استان درباره ایجاد داروخانه شبانه روزی، راه اندازی این مرکز را در شهرستان میاندرود امری مهم و ضروری دانست.

منصورعلی زارعی با اظهار اینکه راه اندازی مرکز دیالیز نیز از دیگر نیازهای مهم شهرستان به شمار می‌رود، از دانشگاه علوم پزشکی خواست در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تا دهه فجر نسبت به افتتاح مرکز دیالیزی و داروخانه شبانه روزی در شهرستان میاندرود اقدام شود.

زارعی همچنین با بیان اینکه بخش فیزیوتراپی نیز به زودی راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم نسبت به راه اندازی این مرکز و بخش دیالیز اقدام لازم صورت گیرد.

این نماینده مجلس احداث دوربرگردان یا میدان در ورودی شهر سورک، احداث میدان در محدوده چهارراه آزادگان، تعریض و تکمیل پل نیمه کاره رودخانه دارابکلا و تقاضای نصب تابلو و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در میاندرود را از دیگر نیازمندی‌ها و درخواست‌ها بیان کرد.

وی تصریح کرد: اعتبارات لازم برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهر سورک نیز باید تأمین شود.

 

 

 

 

 

 

 

mehrnews