حسین زادگان گفت : مدارس موظف هستند فردی را به عنوان معاون بهداشتی منصوب کنند تا بر روند اجرا و شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کند...
شرق پرس : حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان با بیان اینکه علاوه بر دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، ستاد استانی نیز مصوباتی در خصوص نحوه آغاز سال تحصیلی جدید تدوین و ابلاغ کرد، گفت: شکل بازگشایی مدارس با توجه به میزان درگیری شهرستان‌ها با کرونا متغیر است.
او شیوه‌های مجازی، نیمه حضوری و حضوری را از جمله روش‌های آموزش در سال تحصیلی جدید اعلام کرد و افزود: اولویت فعالیت‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها با آموزش حضوری همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.
استاندار مازندران ادامه داد: مدارس به تناسب فضای فیزیکی به صورت حضوری به دانش آموزان آموزش خواهند داد که این موارد به خانواده‌ها اعلام می‌شود.
حسین زادگان گفت: ساعات آموزش و تفریح دانش آموزان در شیوه آموزش حضوری نیز پلکانی و حداکثر زمان آموزش در کلاس‌ها ۳۵ دقیقه خواهد بود.
استاندار مازندران افزود: مدارس موظف هستند فردی را به عنوان معاون بهداشتی منصوب کنند تا بر روند اجرا و شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کند و در این کار می‌توانند از همیاران سلامت و سازمان‌های دانش آموزی کمک بگیرند.
او زمان رسمی بازگشایی دانشگاه‌ها را نیز ۱۵ شهریور اعلام کرد و گفت: دانشگاه‌ها دروس نظری را غیر حضوری و دروس علمی را حضوری ارایه کنند.
به گزارش ایرنا، حسین زادگان ادامه داد: شیوه نامه‌های ابلاغی همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی کاملا یکسان است.