شاعری گفت : از دولت می خواهیم در تصمیمات مهم، کار کارشناسی را بیشتر مدنظر قرار دهد و اگر مردم همراه باشند هزینه های اجرای چنین طرح هایی کاهش می یابد

به گزارش شرق پرس ، دکتر علی محمد شاعری در جلسه شورای اداری استان مازندران با محکوم کردن اغتشاشات اخیر توسط عده ای  گفت : البته از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین توسط دولت غافلگیر شدیم و حتی به اجرای این طرح معترض بودیم اما وقتی نامه مقام معظم رهبری تبعیت کردیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در جلسه شورای اداری که با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد اظهار داشت؛ شاعری گفت : از دولت می خواهیم در تصمیمات مهم، کار کارشناسی را بیشتر مدنظر قرار دهد و اگر مردم همراه باشند هزینه های اجرای چنین طرح هایی کاهش می یابد.

 

وی در ادامه با تاکید بر تبعیت از تصمیم رهبر انقلاب افزود؛ انتظارمان از همه سران قوا اینست که با نظارت و کنترل مانع از تاثیر این طرح بروی قیمت ها خدمات شوند.

 

شاعری با تقدیر از بصیرت مردم استان مازندران در وقایع اخیر درخواست کرد در راهپیمایی محکومیت اقدام اغتشاشگران مواضع انقلابی خود را اعلام دارند.

 

وی همچنین با اشاره به مطالبات بحق مردم از مسئولان حاضر درخواست کرد درخصوص معضل پسماند و مشکلات کشاورزان و لزوم ایجاد سازوکارهای مناسب برای صادرات و فروش محصولات کشاورزی استان با استفاده از ظرفیت کشورهای اوراسیا اقدامات مناسب را اجرا نمایند.