علی عباسی گفت: از ابتدای امسال تا ۲۶ اردیبهشت ۹۳، تعداد شش نفر در استخر و دریای مازندران غرق شدند. شرق پرس: به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران،  مدیرکل پزشکی قانونی مازندران دلیل غرق شدن تعداد چهار نفر را از آنها انجام ماهیگیری اعلام کرد. وی افزود: از مجموع ۲۲۴ نفری که در […]

 

 علی عباسی گفت: از ابتدای امسال تا ۲۶ اردیبهشت ۹۳، تعداد شش نفر در استخر و دریای مازندران غرق شدند.

شرق پرس: به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران،  مدیرکل پزشکی قانونی مازندران دلیل غرق شدن تعداد چهار نفر را از آنها انجام ماهیگیری اعلام کرد.

وی افزود: از مجموع ۲۲۴ نفری که در سال ۹۲ در دریا و رودخانه غرق شدند، ۲۰۴ نفر مرد و ما بقی زن بودند که این رقم در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت.

عباسی تصریح کرد: محمودآباد با ۵۹، بابلسر با ۳۱ و نوشهر با ۲۹ نفر بیشترین شهرستان هایی هستند که در آن آمار غرقی به ثبت رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مغروقان از قشر جوان و غیر بومی بوده، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص نحوه استفاده مطلوب و ایمن از دریا را نیاز به عزم ملی دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تلاش مسئولان استانی با حضور هموطنان بسیاری که برای گردشگری و استفاده از دریا به مازندران سفر می کنند به تنهایی چاره ساز نخواهد بود.

 

/انتهای خبر