فردی که با راه اندازی کانال های دوست یابی و تشویق به ازدواج موقت از شهوندان مازندرانی کلاهبرداری می کرد در یکی از شهرستان های استان، دستگیر شد ....

به گزارش شرق پرس سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی کلاهبرداری‌های متعدد از هموطنان در اکثر نقاط استان در خصوص کانال‌های دوست‌یابی و ازدواج موقت، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم ساکن یکی از شهر‌های مازندران بوده است که طی هماهنگی با مقام قضائی شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت اما سرانجام با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا مازندران از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.