عليرضا يونسي صبح سه شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ سال تحصيلي در مدرسه شهيد طالقاني بهشهر افزود: مشاركت خانواده ها در مدارس از مسائل مهمي است كه بايد در طول سال استمرار داشته باشد تا در جهت رشد و بالندگي دانش آموزان تلاش شود.

 

 

 

yonesi5

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: سلامت تعلیم و تربیت در گرو ارتباط مستمر والدین با مدارس است.
 
 

به گزارش شرق پرس، علیرضا یونسی صبح سه شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ سال تحصیلی در مدرسه شهید طالقانی بهشهر افزود: مشارکت خانواده ها در مدارس از مسائل مهمی است که باید در طول سال استمرار داشته باشد تا در جهت رشد و بالندگی دانش آموزان تلاش شود.

 

 

وی اظهار داشت: دانش اموزان غنچه های باغ زندگی هستند و لذا باید با تعلیم و تربیت مناسب در مدارس، در جهت شکوفا کردن استعدادهای نهان آنان تلاش شود.

 

 

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه ساخت این مدرسه به همت و تلاش خیر بزرگوار کار بزرگی بوده است یادآور شد: این مدرسه با اعتبار ۴ میلیارد تومانی توسط خیر ارزشمند ساخته شده است که از مدارس بسیار خوب و ایمن در سطح شهرستان است و باید در جهت رشد تعلیم و تربیت گامهای مثبت دیگری برداشته شود.

 

 

یونسی ادامه داد: خوشبختانه خیرین مدرسه ساز در بهشهر با فعالیت فراوان وارد شده اند که امیدواریم این همت خیران و والدین در بهسازی، نوسازی و کمک به تجهیزات مدارس با قوت بیشتری ادامه داشته و استمرار یابد.

 

 

فرماندار بهشهر نیز با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: دانش آموزان ما در مدرسه علاوه بر آموزش و تعلیم باید در جهت تربیت اسلامی و ارزشهای انقلاب نیز آشنا شوند.

 

 

محمد تقی نورزاد افزود: کسب علم همراه با ایمان می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف متعالی و آرمانی رهنمون کند و لذدا باید روحیه علم پروری توام با امید، دانایی، تدبیر و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

 

وی ادامه داد: هوش و استعداد جوانان و فرزندان این مرز و بوم از کسی پوشیده نیست و دستیابی به فن آوری هسته ای و کسب رتبه های برتر علمی و پژوهشی بیانگر این ادعا است و لذا باید با تلاش همه جانبه در جهت تعلیم و تربیت تلاش شود تا دانش آموزانی فعال، پویا و انقلابی تربیت کنیم.

 

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر نیز درسخنانی گفت: مهر ماه؛ بهار تعلیم و تربیت و تقارن مبارک آن با آغاز هفته دفاع مقدس ،یاد آور خلق حماسه بزرگ شاگردان مکتب ایثار وشهادت است.

 

 

ابوالقاسم ثلاثی اظهار داشت: با شروع سال تحصیلی جدید فضای کشور عطر آگین به رایحه دانش و آمیخته با تقویت روحیه دینی نسل جوان می شود که سر آغاز تحولات روحی و فکری استعدادهای نهفته دانش آموزان عزیز برای بالندگی میهن اسلامی مان خواهد بود.

 

 

وی یادآور شد: با آغاز سال تحصیلی۲۳ هزار و ۹۳۸دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان  در ۱۷۶ مدرسه سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند که در این راستا ۱۲ هزار و ۶۲۲ دانش آموز در مقطع ابتدایی، ۴۹۶۷ دانش آموز مقطع متوسطه اول، ۴۶۰۲ دانش آموز متوسطه دوم، ۱۹۶۳ دانش آموز فنی و حرفه ای و کاردانش و ۸۶ دانش آموز نیز در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل شدند.

 

 

به گزارش مهر, ثلاثی گفت: مدرسه ۱۵ کلاسه شهید طالقانی بهشهر با اعتبار ۴ میلیارد تومانی توسط خیر ساخته شد که تنها مدرسه ۱۵ کلاسه در استان مازندران است.