فرماندار بهشهر گفت: براي ساخت اين تله كابين 600 ميليارد ريال هزينه از طريق سرمايه گذار بهشهري مقيم خارج از كشور انجام مي شود تا درزمينه گردشگري پيشرفت هاي بيشتري حاصل شود و مشكلات اشتغال رفع شود.
 
 
 
فرماندار بهشهر نورزاد
فرماندار بهشهربا اشاره به احداث پالایشگاه در شهرستان خاطر نشان کرد: احداث پالایشگاه با وجود همه مشکلات با قوت در حال اجراست و با اجرا و افتتاح این پالایشگاه، برای حدود دو هزار نفر اشتغال ایجاد می شود. 
 
 

به گزارش شرق پرس، محمد تقی نورزاد در جلسه شورای اداری در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر اجرای پالایشگاه و تله کابین را از طرح های مهم شهرستان برشمرد و افزود: خوشبختانه با رفع موانع پیش روی تله کابین بهشهر، مجوز ساخت و ساز تله کابین با رفع موانع از جمعه ۱۶ اسفند ماه در عباس آباد بهشهر عملیاتی می شود.

 

 

وی اظهار داشت: برای ساخت این تله کابین ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه از طریق سرمایه گذار بهشهری مقیم خارج از کشور انجام می شود تا درزمینه گردشگری پیشرفت های بیشتری حاصل شود و مشکلات اشتغال رفع شود.

 

 

نورزاد گفت: شهرستان بهشهر در بخش گردشگری و میراثی از شهرهای بی نظیر استان مازندران است و لذا ساخت مجتمع تفریحی توریستی با صدور مجو.ر تله کابین شکوفایی بی نظیر در اقتصاد و اشتغال منطقه ایجاد می کند.

 

 

وی افزود: در برنامه ریزی های انجام شده  با بهره برداری از فاز اول این تله کابین برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

 

 

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل بهار اظهار داشت: در تسهیلات سفر  دستگاههای مرتبط با تمام توان وارد شده و شرایط ایجاد امکانات لازم را برای مسافران و گردشگران فراهم کنند.

 

 

نورزاد یادآور شد: مدیرانی که وظیفه مستقیم در ستاد تسهیلات و برنامه های اجرایی در نوروز دارند تمام وقت در اختیار شهرستان باشند و در صورت استفاده از مرخصی معاونین در آماده باش کامل باشند.

 

 

وی اضافه کرد: تامین نقدینگی توسط بانکها فراهم شود و نظارت دقیق بر بازار و عرضه کالا انجام شود تا با مشکل مواجه نشویم.

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در سخنانی گفت: سطح یک اجرای پزشک خانواده اجرایی شده و سطح ۲ و ۳ در رابطه با پزشکان متخصص و بیمارستانها از سال آینده اجرایی می شود که نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان و مردم هستیم.

 

 

محمد تقی صالح طبری افزود: سهم دولت از کل هزینه‌های نظام سلامت ۲۵ درصد است و ۷۵ درصد باقیمانده نیز  باید با همکاری دستگاههای مرتبط با بهداشت و بخش مردمی و خصوصی فراهم شود.

 

 

وی ادامه داد: در این رابطه نیازمند تلاش همه جانبه مسئولان هستیم تا با کمک و همکاری در جهت ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه گام برداریم.

مهر