در حراج آثار هنری چند کشور در لندن اثرى بدون عنوان از سهراب سپهری با قیمت ١٤٦ هزار و ٥٠٠ پوند، رکورددار كل حراج این دوره شد.

 

 

 

حراج آثار هنری خاورمیانه و هند با ارائه ٩٠ اثر از هنرمندان کشورهای مختلف در حراج خانه بونامز لندن برگزار شد.
 
 
 
 
 
شرق پرس:  در این حراج هنر ایران با حضور ۴٢ اثر از ٣۴ هنرمند حضور پر رنگ‌تری از رقبایش داشت و اثرى بدون عنوان از سهراب سپهری با قیمت ١۴۶ هزار و ۵٠٠ پوند، رکورددار کل حراج این دوره شد، فرانسی نیوتن اسوزا از هند با فروش ١٢٢ هزار پوندی در جایگاه دوم و ایمن بعلبکى، نقاش زیر ۴٠ سال لبنانى رکورد سوم را از آن خود کرد. پس از این سه اثر، حسین زنده رودی با فروش ٩٨ هزار و پانصد پوند، فرهاد مشیری با ٧٢ هزار و صد پوند و محمد احصایی با ۶٨ هزار و پانصد پوند جایگاه‌های چهارم تا ششم را از آن ایران کردند.
 
 
 
 
sohrabbb
 
 
 
قیمت فروش دیگر آثار هنرمندان ایرانی در این حراج به این شرح است: اثر رضا درخشانی ۵۶ هزار، کوروش شیشه‌گران ۴٣ هزار، فریده لاشایی ۴٣ هزار، سیراک ملکونیان ٢٧ هزار، رضا مافی و کامی یوسف‌زاده هر یک ٢٠ هزار، محسن وزیری مقدم ١۵ هزار، على شیرازى، نصرالله افجه‌ای و همچنین عین‌الدین صادق زاده هر یک ١٣ هزار، فرامرز پیل‌آرام ١٠ هزار، محمود احمد هشت هزار، رضا لواسانی هشت هزار، رضا کیانیان هفت هزار، نصرت‌الله مسلمیان پنج هزار، شادی قدیریان چهار هزار، آرش میرزایی دو هزار و کامبیز درم‌بخش یک هزار پوند./دنیای اقتصاد