پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک جهان خواهان یاری رساندن به میلیون‌ها خانواده آواره در سراسر جهان شد و برای کسانی که به دلیل خشونت‌ شبه نظامیان افراطی در عراق مجبور به فرار شده‌اند، دعا کرد. شرق پرس:  ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت:  پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز (چهارشنبه) طی سخنرانی […]

 

پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک جهان خواهان یاری رساندن به میلیون‌ها خانواده آواره در سراسر جهان شد و برای کسانی که به دلیل خشونت‌ شبه نظامیان افراطی در عراق مجبور به فرار شده‌اند، دعا کرد.

شرق پرس:  ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت:  پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز (چهارشنبه) طی سخنرانی عمومی خود در میدان پتر مقدس در واتیکان گفت: تعداد برادران ما که آواره می‌شوند رو به افزایش است و در چند روز گذشته هزاران تن دیگر مجبور شده‌اند برای نجات جان خود خانه‌هایشان راترک کنند.

پاپ تاکید کرد: میلیون‌ها خانواده آواره در بسیاری از کشورهای جهان با مذاهب گوناگون از تراژدی‌ها و مشکلاتی رنج می‌برند که به سختی درمان خواهد شد.

وی افزود: بیایید با آن‌ها همبستگی داشته باشیم و در نگرانی‌ها و ترس‌های آن‌ها برای آینده، شریک باشیم و به شیوه‌ای ملموس رنج‌های آن‌ها را کاهش دهیم.

 

/انتهای خبر