به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوانان، نمایندگان تشکل های مختلف جوانان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند ...

شرق مازندران – محمد مبرا : صبح امروز و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ، ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران بهمراه نمایندگان جوانان استان در قالب های تشکل های مردم نهاد، هیات های اندیشه ورز و گروه های جهادی با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

آیت الله محمدی لائینی در نشست با جوانان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت : از زحمات آقایان رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و ییلاقی معاون جوانان بدلیل تلاش در این حوزه تشکر و قدردانی دارم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود؛ اعتماد به جوانان در دین ما بوده و برخی از امامان ما نیز در سنین پایین به امامت رسیده اند و این با خود پیام دارد. جوانان سالم و پاک هستند و بسصیاری از صفت های بد در وجودشان نیست . آرمان خواه و آرمان گرا هستند و نقد و دوستی شان صادقانه است.

ایشان در ادامه بیان داشتند؛ وظیفه مسئولان ما میدان دادن به جوانان است و میدان ندادن به جوانان خیانت است. چراکه اینان سرشار از نبوغ و آینده ساز هستند و در شرایط کرونایی همت و ریسک پذیری خود را برای سلامت جامعه به اثبات رساندند. اما اینگونه نباشد که فقط در زمان بحران و مشکلات به سراغ جوانان برویم و باید در توزیع فرصت ها هم به جوانان توجه شود.

وی با تاکید بر شایسته سالاری در جامعه گفت : دشمنان در پی آن هستند که حس اعتماد به نفس و ما می توانیم را از جوانان ما بگیرند و از اینرو هرچقدر به نوجوانان و جوانان توجه شود ، آینده مملکت تضمین خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛ همین جوانان بودند که دفاع مقدس را پیش بردند و اما اکنون برخی ها در داخل همراه با دشمنان در پی نا امید کردن جوانان هستند و باید با جهاد تبیین روشنگری کنیم تا اعتمادبه نفس و روحیه خودباوری در جوانان و نوجوان زنده نگه داشته شود.

دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان اظهار داشت؛ ۲۵ دستگاه و نهاد عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند که به مناسبت هفته جوان بیش از هزار برنامه تدارک دیده اند و ۲۰۰ برنامه نیز در استان شاخص خواهد بود.

وی گفت : جهاد تبیین یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای آگاهی بخشی و امیدآفرینی جوانان است و باید در این مقوله از ظرفیت جوانان، فضای مجازی و رسانه ملی بصورت ویژه استفاده گردد.

رنگرز تاکید کرد؛ برای اینکه ما می توانیم و امید به آینده انقلاب در نزد جوانان زنده بماند، برنامه ریزی و دقت نظر داریم و وقتی جوانان ما با دستان خالی اینگونه در موضوعات مختلف افتخارآفرینی می کنند ، یعنی دشمن در برنامه ریزی ها خود ناکام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه افزود؛ در شرایط فعلی شاهد شکاف بین نسلی در مدیریت هستیم که مسئولان باید برای کادر سازی و پرورش مدیران جوان توجه ویژه به این موضوع مهم داشته باشند.