به نظر می آید نتیجه دربی بزرگ ایران, لیگ را در آینده جذاب تر کند چراکه پرسپولیس خطر یک استقلال متحول شده را حس می کند و از سوی دیگر استقلال نیز روزهای سختی را برای بالا ماندن در جدول خواهد داشت.

آیا 3 امتیاز دربی برای استقلال نقطه عطف و برای پرسپولیس دردسرساز می شود؟

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال درشرایطی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی گل اول را زدند اما در نهایت با شکستی سنگین زمین را ترک کردند. دربی امسال همه چی داشت, گل, اخراج, اخطار, درگیری و … . 

 

هشتاد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۰۸ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ استقلال به پایان رسید. قضاوت این دیدار با علیرضا فغانی است. سروش رفیعی(۵) و سیدجلال حسینی(۹۰) برای پرسپولیس و فرشید اسماعیلی(۱۷)، علی قربانی(۲۰) و کاوه رضایی(۴۵) برای استقلال گل زد.

 

کارت زرد: امید ابراهیمی، رابسون جانوآریو و فرشید اسماعیلی از استقلال و حسین ماهینی از پرسپولیس

​اخراج: سیدمهدی رحمتی(۹۰)، سیدجلال حسینی

 

جدای از جذابیت های جالب این دیدار که جدول لیگ را هم متاثر خواهد ساخت, اما حاشیه های همیشگی اینبار پررنگ تر بود.

 

در دقایق پایانی درگیری فیزیکی سیدجلال حسینی و سیدمهدی رحمتی دو بازیکن باسابقه سرخابی ها برای دقایقی موجب ایجاد تنش در ورزشگاه شد تا آنجا که منجر به ورود تماشگر به زمین هم شد! .

 

خلاصه اینکه  ۵ دقیقه پایانی این بازی با اتفاقات عجیب درگیری, گل, درگیری, اخراج و در نهایت سوت پایان همراه شد. اما اتفاق جالب دیگر آنکه پس از اخراج رحمتی استقلال که هر ۳ تعویض خود را انجام داده بود ناچار شد یکی از بازیکنان خود را در لحظات پایانی در درون دروازه قرار دهد.

 

حال باید دید این ۳ امتیاز مهم چه تاثیری در ادامه روند لیگ برتر خواهد داشت و آیا جلوی سرعت پرسپولیس در رسیدن به جام را خواهد گرفت و یا به قول علی منصوریان مربی آبی ها نقطه عطفی خواهد بود برای یک استقلال متحول شده ؟