افشار از برگزاری یادواره شهدای رسانه در 5 آذر ماه 93 خبر داد و اظهار کرد: این یادواره برای گرامیداشت شهدای رسانه و نیز هماهنگی و همگرایی اصحاب در آخرین روز هفته بسیج در ماتزندران برگزار می شود.

 

یادواره شهدای رسانه در مازندران برگزار می شود

مسئول بسیج رسانه استان مازندران از برگزاری یادواره شهدای رسانه مازندارن در ۵ آذرماه ۹۳ در ساری خبر داد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, حسن افشار در گفت وگو با ایسنا گفت: بسیج رسانه سازمانی با ماهیت انقلابی، فرهنگی، مدافع و مروج آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، برخوردار از نظام منسجم، تعالی بخش، بصیرت آفرین و مهارت افزا، با مشارکت تمامی نیروهای مومن و متخصص عرصه‌ی رسانه‌ای است.

 

 

وی افزود: کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظرفیت سازی در جامعه رسانه‌ای استان برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ۱۰ میلیونی و ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حمایت از نهضت‌های آزادی بخش و مستضعفان جهان و… از اهداف سازمان بسیج رسانه است.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان مازندران تصریح کرد: اصحاب رسانه باید تلاش وافری در راستای تحقق فعالیت های انقلابی در مقابل موج مخرب جنگ نرم جبهه فرهنگی معارض و مصونیت بخشی اذهان و افکار عمومی جهان اسلام داشته باشند.

 

 

وی افزود: ترویج فضیلت های معنوی و اخلاق اسلامی و تعمیق روحیه جهادی و فرهنگ مقاومت از ماموریت های سازمان بسیج رسانه است.

 

 

افشار از برگزاری یادواره شهدای رسانه در ۵ آذر ماه ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: این یادواره برای گرامیداشت شهدای رسانه و نیز هماهنگی و همگرایی اصحاب در آخرین روز هفته بسیج برگزار می شود.