رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش فساد در فوتبال بزودی به هیات رییس مجلس تقدیم می شود. . به گزارش شرق پرس, محمدعلی پورمختار روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در باره پرونده فساد در فوتبال و آخرین روند رسیدگی به آن گفت: کارشناسان این کمیسیون در حال تکمیل گزارش نهایی […]

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش فساد در فوتبال بزودی به هیات رییس مجلس تقدیم می شود.

.

به گزارش شرق پرس, محمدعلی پورمختار روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در باره پرونده فساد در فوتبال و آخرین روند رسیدگی به آن گفت: کارشناسان این کمیسیون در حال تکمیل گزارش نهایی رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال هستند و بزودی این گزارش به هیات رییسه مجلس برای قرائت در جلسه علنی ارایه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسایل جدیدی مانند سفر بازیگران سینما و تلویزیون به برزیل و یا عقد قراردادهای فصل جاری در این گزارش گنجانده خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: کمیسیون اصل ۹۰ چون فردی را برای سفر به برزیل اعزام نکرد، نتوانست مستنداتی نیز تهیه کند؛ بنابراین این موارد را نمی توان در گزارش خود به هیات رییسه مجلس گنجاند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این گزارش به قراردادهای سال جاری فوتبالیست هابطورکلی نگاه شده است یعنی قراردادهای سال جدید در بخش قراردادها مطرح شده، زیرا قراردادهای امسال مانند سال های گذشته بوده و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.