محمد اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی انتصابات در استانداری گفت : مدیریت مازندران برای تحقق توسعه متوازن و پایدار با اتاق های فرمان متعدد امکان پذیر نیست .

استاندار مازندران : کمیته ارزیابی انتصابات در استانداری مازندران تشکیل شد/ تاکید استاندار بر مدیریت متمرکز استان

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی در نشست با فعالان سیاسی و حامیان دولت در مازندران افزود : یکی از عوامل بازدارنده توسعه استان ، شهرگرایی و محله گرایی است که در کنار ناکارآمدی مدیریتی باید خاتمه و تلاش ها در جهت امیدآفرینی سوق یابد.

وی توسعه متوازن و پایدار بر اساس آمایش سرزمین را محور فعالیت های مدیران استان در دوره جدید معرفی کرد و گفت : فقر و شکاف طبقاتی موجب ناامیدی مردم می شود و ضرورت دارد با شناسایی ظرفیت ها و حلقه های مفقوده کسب و کار به دنبال رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

مقام عالی دولت در استان حمایت از کشاورزان ، تولیدکنندگان و روستائیان را ضروری برشمرد و افزود: افزایش افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خدمت نیست.

اسلامی ضمن تاکید بر تحقق وعده های رئیس جمهوری به مردم ، تاکید کرد : قول های رئیس جمهوری را استاندار و مدیران باید عملیاتی کرده و همگرا و همصدا معیشت مردم را ساماندهی کنیم.

ایجاد وحدت و همگرائی میان دستگاهها ، مدیران ، نهادها ، مناطق مختلف شهری و روستائی و گروهها و جریان های سیاسی حول محور توسعه متوازن و پایدار با تمرکز بر پاسخگوئی به مطالبات مشروع مردم ، مهم ترین محور برنامه های استانداری مازندران در دوره جدید فعالیت اعلام شده است .

محمد اسلامی که از ۱۵ آبان امسال به صورت رسمی به عنوان استاندار مازندران معرفی شد ، از شهرگرائی و محله گرائی به عنوان مهم ترین عامل عقب ماندگی و از سهم طلبی به عنوان علت اصلی توسعه نامتوازن استان یاد و تاکید کرد که برای حل مشکلات استان باید ابتدا این موانع برطرف شود.

وی پیش از این هم در جمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه و علما و روحانیون مازندران تاکید کرده بود که اداره استان به صورت شرکت سهامی منجر به توسعه و رفع مشکلات مردم نخواهد شد.

اسلامی برای تحقق وعده هایش در رفع این موانع ، روز گذشته مسئول پیگیری های ویژه استانداری را مامور کرد تا دفتر استانداری را در غرب مازندران راه اندازی کند تا همگرائی برای حل مشکلات استان تسریع شود.

استاندار مازندران همچنین از تشکیل کمیته ارزیابی انتصابات در استانداری خبر داد و گفت : انضباط فکری و رفتاری باید در مدیریت استان حاکم شود و شما حامیان دولت در استان عیون ما باشید و مشکلات مردم را رصد و گزارش نمائید.

اسلامی بر توسعه تبادلات و تقویت روابط بین الملل تاکید کرد و افزود : در این استان صنعگتران و تولیدکنندگان صادقی هستند که مشغول خدمت و تولید هستند ولی مورد بی مهری قرار گرفتند .

مقام عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد : ناکارآمدی مدیریتی باید خاتمه یابد و افراد شایسته به کار گرفته شوند.

وی جوانگرایی و به کارگیری افراد شایسته را اولویت اصلی در انتصاب مدیران برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توسعه اقتصاد دریا محور ، گردشگری مدیریت شده و بوم گردی و رونق صنایع دستی ، چرخ اقتصادی مازندران به حرکت درآید و زمینه امیدآفرینی و نشاط در استان فراهم گردد.

در این نشست تعدادی از اعضای ستادهای دکتر روحانی در ایام انتخابات و فعالان سیاسی شهرستانها به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.