مردم بیشتر شهرهای استان مازندران طی اقدام خودجوشی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی راهپیمایی کردند و حماقت آمریکا در ترور سردار سلیمانی را محکوم کردند

شرق پرس:  مردم شهادت طلب مازندران روز جمعه در پی شهادت سردار سلیمانی به صورت خودجوش اقدام به دسته‌روی، سیاه‌پوش کردن مساجد، حسینیه‌ها و شهرهای مختلف کردند.

آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: این حادثه را سخت و ناگوار اما می‌دانیم، سردار سلیمانی نیروهای مثل خود و بهتر را تربیت کرده تا این راه را ادامه دهند ما نگرانیم که شاید خدای نخواسته لیاقت داشتن شخصیت را نداشته‌ایم و خدا از ما گرفته است، اما انصافا و به حق ملت ایران این شایستگی را دارد که این چنین شخصیتی داشته باشد چراکه همواره که حمایت کردند پشتیبانی کردند و فرزندان خود را به حوزه مقاومت به سرزمین بزرگ اسلامی فرستادند.

 آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگزینی همانند، از طرف رهبری تعیین شد و دل ما تسکین پیدا کرد. همانطور که در پیام عالی‌ترین مقام این کشور آمده بود که سخن از انتقام سخت به میدان آمده قطعا انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی خواهد بود ملت ما با شهادت سردار سلیمانی  از پا نخواهد گذشت،ما به دنبال استکبار و آمریکای جنایتکار و ترامپ ظالم اعلام می‌کنیم که در مملکت ما و در بین ملت ما سردار سلیمانی‌ها فراوان هستند راه و پرچم ایشان را در دست خواهیم گرفت و در انتظار انتقام سخت برای شما خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه : قطعا انتقام سخت در انتظار نیروهای آمریکایی خواهد بود/ استاندار : همه آزادی خواهان جهان منتقم خون سردار سلیمانی هستند

 

احمد حسین زادگان در حاشیه مراسم راهپیمایی ضد آمریکایی مردم ساری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : سردار سلیمانی پیرو خط سرخ امام حسین ( ع)  بود و شقی ترین انسان های کره زمین توسط وی و سربازانش ریشه کن شدند و دنیا از شر آنها خلاص شد.

نماینده عالی دولت در مازندران خبر شهادت سردار سلیمانی را خبری ناگوار برای آزادیخواهان جهان توصیف کرد و گفت : همه آزادیخواهان جهان و جبهه مقاومت اسلامی انتقام خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی و شهدایی را که در عملیات تروریستی آمریکا به شهادت رسیدند ، خواهند گرفت.

حسین زادگان افزود : به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک اقدام تروریستی توسط آمریکاست و آن کشور نشان داده است که به هیچ معاهده بین المللی و حقوق بشر پایبند نیست و مصداق بارز یک تروریست بین المللی است.

استاندار مازندران تاکید کرد : انتقام خون سردار سلیمانی توسط سربازان جبهه مقاومت اسلامی بزودی در دنیا گرفته خواهد شد.