سردار ملکی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی گزارشی در مورد برنامه ریزی اعضای یک باند برای سرقت یکی از شعبات بانکی در شهر اراک دریافت کردند.   شرق پرس: وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات برای شناسایی اعضای […]

 

سردار ملکی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی گزارشی در مورد برنامه ریزی اعضای یک باند برای سرقت یکی از شعبات بانکی در شهر اراک دریافت کردند.
 

شرق پرس: وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات برای شناسایی اعضای این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی موفق شدند، تحقیقاتی گسترده این افراد را شناسایی و فعالیت آنان را تحت مراقبت خود قرار دهند.
 
ملکی افزود: در تحقیقات انجام شده ماموران دریافتند که یکی از شعبه بانکی در حومه شهر اراک هدف سارقان است که برنامه ریزی لازم برای دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی به عملیات دستگیری اعضای این باند اشاره کرد و گفت: اعضای این باند ۴ نفر بودند و در اعترافات خود بیان داشتند که در زندان با هم  آشنا شده و نقشه سرقت را طراحی کرده اند.
 
سردار ملکی در پایان خاطر نشان کرد: از اعضای این باند یک قبضه سلاح کمری یک دستگاه خودرو، موتورسیکلت و تعدادی ابزار و تجهیزات برای استفاده هنگام سرقت از بانک کشف شد.
 
متهمان با تشکیل پرونده با قرار وثیقه قانونی راهی زندان شدند.

 

/انتهای خبر