تعزیرات حکومتی مازندران, پس از بررسی, تخلف دو پارکینگ در ساری را بدلیل دریافت وجه اضافه محرز دانست و متهمان را به پرداخت جریمه سنگین محکوم کرد

به گزارش شرق پرس, با وجود کیفیت پائین خدمات رسانی برخی پارکینگ های مرکز استان, که شاید از داشتن  آسفالت مناسب هم عاجز باشند اما متاسفانه در روزها و شب های شلوغ و پر ترافیک شهر ساری دیده می شود که متصدیان این پارکینگ ها, با سوء استفاده از نیاز مبرم رانندگان اقدام به دریافت مبالغ بیشتر از نرخ ها می کنند.

یدالله ملکی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به پرونده اخیر درباره دو پارکینگ متخلف در ساری گفت: پارکینگ‌ها باید نرخ مصوب را رعایت نمایند در غیر این صورت برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر اخذ وجه اضافی دو پارکینگ پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات مازندران ارسال شد.

ملکی گفت: رئیس شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی ساری پس از بررسی و استعلام لازم تخلف انتسابی را محرز دانسته و متهمان را به پرداخت ۸۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم و در شعبه تجدیدنظر قطعی و لازم الاجراء شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران, مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان افزود: رای صادره دراجرای احکام اجرایی شد.