نساجی مازندران در دیدار بسیار حساس مقابل تیم قدرتمند فولاد خوزستان به برتری رسید و توانست جایگاه خود را جدول بهبود ببخشد

شرق پرس : نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف فولاد خوزستان رفت.

بازیکنان نساجی که بعد از برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل مس رفسنجان برای پیروزی در این بازی خانگی انگیزه‌ای چند برابر داشتند، در همان دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۱۲ روی ضربه از زاویه بسته حسین زامهران با گل اول رسید.

در ادامه بازی عنان کار در مقاطع مختلف بین دو تیم دست به دست شد، اما در نهایت این دفاع منسجم و فوق العاده نساجی بود که توانست برتری شکننده خود را حفظ کنند و یک پیروزی بزرگ را رقم بزنند.

فولاد با این شکست بدون تغییر در همان رتبه ششم ایستاد و نساجی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و با یک پیروزی نسبت به ذوب آهن در مکان سیزدهم قرار گرفت.

این برد نساجی وضعیت این تیم را تا حدود زیادی سامان بخشید و تنها تیم لیگ برتری مازندران از قعر جدول فاصله گرفت.

به نظر می آید ساکت الهامی می تواند به روند رو به پیشرفت خود و نساجی در لیگ برتر سرعت هم ببخشد و شاید هفته های آینده وضعیت این تیم پر هوادار مازندرانی ارتقا یابد .

تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی با مربیان نامداری چون مجید جلالی به بن بست خورده بود که از فوتبالیست های خوبی برخوردار بود و کارشناسان فوتبال امید جایگاه بهتر برای این تیم لیگ برتری در ابتدای فصل داشتند . اما شاید کمی بدشانسی و کمی مشکلات دیگر باعث شده بود ، هفته های زیادی را این تیم خوب و پرطرفدار در قعر جدول لیگ سپری کند که موجب نگرانی و ناراحتی هواداران شده بود.

 

 

 

صداوسیما