در سانحه تصادف سامان فلاح، یکی از همراهان او جانش را در این تصادف از دست داده است و یک نفر دیگر هم به‌علت وخامت احوال در کما به‌سر می‌برد...

شرق مازندران : سامان فلاح مدافع جوان و خوش‌آتیه ساروی تیم فوتبال پیکان تهران بعد از مصاف خودروسازان برابر آلومینیوم در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، چند روز از کادر فنی مرخصی گرفت تا راهی زادگاه خود در ساری شود و پیش از نوروز برای لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ کنار خانواده‌اش باشد اما در این مسیر بعلت تصادف شدید رانندگی دچار سانحه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

اگرچه بر اثر حادثه پیش آمده بخش‌هایی از سر و صورت این بازیکن بخیه خورده و بدن او دچار کوفتگی شدید و زخم است، اما بعد از عکس‌برداری مشخص شد که او شکستگی ندارد؛ طبق اعلام پزشکان، حال عمومی کاپیتان پیکان خوب ارزیابی شده، اما او برای چند روز باید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد.

اما اتفاق تلخ این سانحه اینجاست که یکی از همراهان او جانش را در این تصادف از دست داده است و یک نفر دیگر هم به‌علت وخامت احوال در کما به‌سر می‌برد و شرایط وی باید در روزهای آتی مورد بررسی قرار بگیرد.

اولین مصاحبه سامان فلاح بعد از تصادف هولناکش

سامان فلاح مدافع ملی پوش پیکان از همه عزیزانی که جویای احوالش بودند تشکر و اعلام کرد حال عمومی مناسبی دارد.

وی با اشاره به سانحه ای که برایش پیش آمد، اظهار داشت: جا دارد از همه افرادی که جویای احوالم بودند تشکر کنم. از امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی که محبت کرد و تماس گرفت، از مجتبی حسینی که زحمت کشید و به بیمارستان آمد و سایر عزیزانی که در ساعات تلخ زندگی ام با حضور در بیمارستان یا به صورت تلفنی کنارم بودند و روحیه دادند، ممنونم و امیدوارم بتوانم محبت های آنها را جبران کنم.

او در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره شرایط جسمانی اش گفت: خداراشکر می کنم که اتفاق بدتری برایم رخ نداد. آنطور که پزشکان گفته‌اند شکستگی خاصی ندارم اما بدنم بسیار کوفته است و زخم هایی هم ایجاد شده است.

مدافع ملی پوش پیکان تصریح کرد: حال عمومی ام خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. امیدوارم هرچه سریع تر بتوانم به سلامتی کامل برسم و به فوتبال برگردم.