علی احسانی  در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان افزود: در حال حاضر وزیر نفت با ایجاد یک واحد پتروشیمی در شرق مازندران موافقت کرده است.   به گزارش  شرق پرس,  معاون برنامه ریزی و اشتغال مازندران گفت : با توجه به سهم پایین استان در بخش صنعت ، شرق مازندران […]

 

 

 

علی احسانی  در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان افزود: در حال حاضر وزیر نفت با ایجاد یک واحد پتروشیمی در شرق مازندران موافقت کرده است.

 

به گزارش  شرق پرس,  معاون برنامه ریزی و اشتغال مازندران گفت : با توجه به سهم پایین استان در بخش صنعت ، شرق مازندران به منطقه آزاد نفتی تبدیل می شود.

وی توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی را از برنامه های جدی استانداری معرفی کرد و اظهار داشت : دستگاه های اجرایی مازندران از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در صورتی که درخواست دریافت تسهیلات نداشته باشند ، استقبال می کنند.

احسانی از تدوین برنامه های همکاری کوتاه ، میان مدت و بلند مدت بین بخشی میان دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت : کشاورزی ، گردشگری و صنعت و معدن به ترتیب اولویت های توسعه ای مازندران است.

به گزارش ایرنا, وی به روند کاهشی تورم در استان اشاره کرد و افزود : نرخ تورم در مازندران از مهر ماه سال پیش که ۳۱درصد بوده به ۲۴ و هفت دهم درصد در اردیبهشت ماه امسال کاهش یافت.

 

/انتهای خبر