عليرضا يونسي رستمي در جلسه بررسي مشكلات بهداشت و درمان بهشهر در سالن فرمانداري اين شهرستان افزود: متاسفانه عدم تجهيز درمانگاه، بخش دندانپزشكي و داروخانه از مهمترين مشكلات و معضلات بخش بهداشت و درمان شهر رستمكلا است.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار: مهم ترین دغدغه مردم رستم کلا بهبود وضعیت درمانی

یونسی در اینباره گفت: بهبود وضعیت درمانی رستمکلا از مهمترین دغدغه های مردم است که باید با دقت نظری بیشتری در این رابطه در حوزه بهداشت و درمان وارد شویم.

 

 

به گزارش شرق پرس، علیرضا یونسی رستمی در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان بهشهر در سالن فرمانداری این شهرستان افزود: متاسفانه عدم تجهیز درمانگاه، بخش دندانپزشکی و داروخانه از مهمترین مشکلات و معضلات بخش بهداشت و درمان شهر رستمکلا است.

 

 

وی بیان داشت: زمان کار داروخانه درمانگاه رستمکلا بسیار کم است و امیدواریم با برنامه ریزی این ساعت کاری دو ساعت افزایش یافته و از ۸ شب به ۱۰ شب برسد که بیماران با مشکل دارو مواجه نشوند.

 

 

یونسی با بیان اینکه وجود آزمایشگاه هم از نیازمندیهای منطقه است که باید تامین شود یادآور شد: باید طوری برنامه ریزی شود که نمونه برداری و جواب آزمایش در درمانگاه رستمکلا انجام شود و بیماران مسافت رستمکلا و تا بهشهر را با وجود کسالت طی نکنند.

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین با تاکید بر سرویس دهی مناسب به بیماران در رستمکلا خاطر نشان کرد: علی رغم وجود بیمارستان شهدا ( تخصصی زنان) در غرب بهشهر و نزدیکی به رستمکلا متاسفانه این بیمارستان در همه زمینه ها خدمات رسانی مناسبی ندارد و به دلیل عدم وجود اورژانس خوب و مناسب از خدمات دهی به سایر بیماران معذور است.

 

 

یونسی افزود: راه اندازی اورژانس این بیمارستان می تواند  در خدمات رسانی به مردم منطقه غرب بهشهر بسیار مثمر ثمر باشد که باید با جدیت دنبال شود.

 

 

فرماندار بهشهر نیز در سخنانی گفت: خدمات رسانی به موقع و با فوریت در حوزه سلامت از مسائل مهمی است که سلامت جامعه را افزایش داده و رضایتمندی مردم را نیز به دنبال دارد.

 

 

محمد تقی نورزاد اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شبانه روزی به مردم  شهر رستمکلا با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر از مسائل مهمی است که در دستور کار قرار دارد و با فوریت عملیاتی می شود.

مهر