مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج ورزشکاران ضمن تاکید بر تعامل با سپاه افزود؛ علیرغم رفتارهای عجیب استکبار علیه سپاه، بیش از گذشته در کنار این نهاد هستیم

به گزارش شرق پرس، روز دوشنبه با حضور سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور، حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرهنگ محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران و جمعی از مسئولان دیگر، مراسم تکریم از سید جواد حسینیان و معارفه سرهنگ افشار بعنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران مازندران در محل مهمانسرای امام رضا(ع) اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

 

حبیب حسین زادگان در این مراسم،  با تقدیر از تلاش های سیدجواد حسینیان مهم ترین ویژگی های وی را اخلاق مداری، کار جهادی و تعامل خوب با ورزش دانست و گفت : وی در این مدت برادرانه در کنارم بود و برنامه های فرهنگی بسیاری را در اقصی نقاط استان اجرا کردیم.

وی گفت : حسینیان در مسئولیت بسیج ورزشکاران عاقبت به خیر شد و جامعه هدف ما در ورزش ایشان را همواره پذیرا بود و این یکی از دستاوردهای خدمت صادقانه ایشان است.

مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم ضمن تاکید بر تعامل با سپاه افزود؛ علیرغم رفتارهای عجیب و غیرمنطقی استکبار علیه سپاه، بیش از گذشته در کنار این نهاد هستیم و از سپاه و بسیج حمایت خواهیم کرد.

حسین زادگان خطاب به سرهنگ افشار که مسئولیت جدیدش را در بسیج ورزشکاران عهده دار شد گفت : با همین روحیه کنار شما نیز خواهیم بود و همه رسالت ها را با هم افزایی پیگیری خواهیم کرد. وی افزود؛ همه ورزشکاران دست بیعت با سپاه و با شما خواهند داد چرا که حوزه ورزش و جوانان بسیار مهم است.

 

سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور نیز در این آئین با تشکر و قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مسئول سابق بسیج ورزشکاران مازندران اظهار داشت؛ بدست آوردن رتبه یک و دو کشور در سالهای اخیر توسط استان مازندران تصادفی نیست و نشان دهنده فعالیت های مهمی است که در حوزه بسیج ورزشکاران از سال ۹۳ تا کنون صورت گرفت.

وی موفقیت های چشمگیر بدست آمده در بسیج ورزشکاران را مرهون همکاری و حمایت های حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین، روسای ادارات شهرستان ها دانست و ابراز امیدواری کرد اینگونه تعامل و حمایت ها ادامه یابد.

سردار آذرنوش که در آئین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج ورزشکاران سخن می گفت، مازندران را پیشگام عرصه های فرهنگی دانست و افزود؛ مدیری موفق خواهد بود که اقدامات خوب را ادامه دهد و اگر نقاط ضعفی وجود داشت آنرا اصلاح نماید و انشاالله آقای افشار نیز در این مسیر قرار گیرد.

وی در پایان، اجرای اردوهای جهادی را یکی از برنامه های جدی بسیج ورزشکاران در سال پیش رو دانست و ابراز امیدواری کرد این برنامه های فرهنگی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان پیگیری شود.

 

سرهنگ محمدرضایی جانشین سپاه کربلا مازندران، ضمن تقدیر و تشکر از حسین زادگان و مسئولان دستگاه ورزش بواسطه حمایت هایی که از بسیج ورزشکاران صورت گرفت اظهار داشت؛ عرصه ورزش، عرصه اتفاقات خوب است و این رسالت بسیج ورزشکاران است که در کنار ورزش معنویت را نیز ترویج کند.

وی با اشاره به سیل اخیر گفت : این اتفاق تلخ نعمت هایی نیز با خود داشت و همکاری و وحدتی که ایجاد کرد موجب شد همه برای کمک به آسیب دیدگان بسیج شوند و بسیج یعنی همه مردم و دیدیم که در این حادثه همه ی مردم پای کار آمدند.

جانشین سپاه کربلا مازندران گفت : ورزش آمیخته است با معنویت و ما ورزش را فقط برای ورزش نمی خواهیم و ورزشکار باید به جامعه خدمت کند و پرورش این نوع نگاه، رسالت بسیج ورزشکاران است.

محمدرضایی در ادامه افزود؛ حسینیان یکی از بهترین نیروهای ما در سپاه است و اکنون تصمیم بر این شد که از ظرفیت ایشان در جای دیگری استفاده کنیم و افشار نیز از مسئولان موفق ما بود که در بسیج رسانه کارنامه خوبی از خود بجای گذاشت.

لازم به ذکر است، سید جواد حسینیان نیز در این مراسم شرحی از خدمات و دستاوردهایی که در ۵ سال خدمت بعنوان مسئول بسیج ورزشکاران مازندران بدست آمد را ارائه کرد.