طی مراسمی با حضور مسئولان و جامعه کشتی مازندران، از زحمات اصغر ثمربخش قدردانی و عسکری محمدیان بعنوان رئیس جدید هیات کشتی مازندران معرفی شد ...

به گزارش شرق پرس، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، ثمربخش رئیس سابق هیات کشتی و عسکری رئیس جدید هیات کشتی مازندران ، مسئولان استانی و شهرستانی، قهرمانان، پیشکسوتان و اهالی کشتی مازندران مراسم تکریم و معارفه ریاست هیات کشتی مازندران برگزار شد.

حبیب حسین زادگان در این مراسم با تقدیر از زحمات چندین ساله آقای ثمربخش گفت : کشتی مازندران ۱۲ سال پی در پی در صدر کشتی کشور است و همه ی افتخارات کسب شده نشان می دهد که هیچکس نمی تواند به کشتی مازندران بی اعتنا باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ به لحاظ فرهنگی و اجتماعی ، مردم بزرگی داریم و همین امر موجب تقویت جایگاه ورزش استان است.  و ی افزود؛ معتقدم مسیر موفقیت کشتی مازندران باید ادامه یابد و در این راستا و برای اعتلای کشتی، از آقای عسکری محمدیان حمایت می کنم.

حسین زادگان انتخاب عسکری محمدیان را هوشمندانه و دقیق دانست و اظهار داشت؛ محمدیان فردی است که مدال های ارزشمندی برای کشور کسب کرد ، از خانواده کشتی مازندران است و از لحاظ تحصیلات نیز دکترای ورزشی دارد و بدلیل اینکه همه فاکتورهای لازم را دارد می تواند در مدیریت کشتی مازندران تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با دعوت از همه خانواده کشتی برای ایجاد همدلی و وفاق تاکید کرد؛ خرد و عقلانیت همواره در کشتی استان وجود داشت و نیازمندیم که در شرایط فعلی کنارهم باشیم تا ورزش کشتی جایگاه خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه اکنون رقابت ها پایان یافت و آقای محمدیان باید همه شهرها و مناطق استان را به یک چشم نگاه کند افزود؛ راه آنهایی که به غلط به فضای ناسیونالیستی دامن می زنند محکوم به شکست است و باید از همه ظرفیت های استان برای توسعه و اعتلای این ورزش بهره گیریم.

حاج حبیب حسین زادگان در پایان گفت : وقتی یک سوم مدال های ورزشی استان را رشته کُشتی کسب می کند، نشان دهنده لزوم توجه ویژه به ورزش اول مازندران و ایران است و فدراسیون هم زمانی که صدای همدلی و اتحاد را از استان بشنود قطعاً حمایت های بیشتری خواهد کرد.

 

اصغر ثمربخش رئیس سابق هیات کشتی مازندران نیز در این مراسم با اعلام اینکه کُشتی مازندران زمانی دچار چالش می شود که وحدت و انسجام نداشته باشیم اظهار کرد؛ انتخابات اکنون تمام شد و مردی از آن معرفی شد که افتخارآفرین کُشتی ایران است و همه ی ما باید کنار عسکری محمدیان باشیم .

وی پهنای کُشتی استان را رامسر تا گلوگاه دانست و گفت : امروز کشتی مازندران سرآمد کشتی کشور است و حتی اگر منتقد هم هستیم باید به رشد و اعتلای کشتی کمک کنیم.

ثمربخش با تقدیر از زحمات کسانی که در سالهای گذشته برای کشتی مازندران تلاش کردند و گمنام باقی ماندند افزود؛ باید ظرفیت نقد و انتقاد در ما بوجود آید و معتقدم انتقاد راه پیشرفت را فراهم خواهد کرد.

 

عسکری محمدیان رئیس جدید هیات کشتی مازندران در این آئین با تقدیر  از حمایت های جامعه کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : انتخابات هیات کشتی فراز و نشیب هایی داشت ولی امروز انتخابات تمام شد و کشتی مازندران نیازمند آرامش است.

وی با بیان اینکه من مرد انتخابات نیستم اظهار داشت؛ برخی بداخلاقی ها و کج خلقی ها را تحمل کردم اما هرگز برای منافع خود نیامدم و برای کشتی در این عرصه حاضر شده ام.

محمدیان در ادامه افزود؛ کشتی مازندران اعتبار و آبرو دارد و جایگاه آن باید حفظ شود، کشتی مازندران آرامش، وفاق و همدلی می خواهد و اجازه نخواهم داد به کُشتی توهین شود.

رئیس هیات کشتی مازندران گفت : پهلوان اول ما امام علی (ع) است و در ورزش کُشتی نیز روح پهلوانی دیده می شود. بنده با همه ی وجود برای اعتلای کشتی تلاش خواهم کرد و در این مسیر نیز نیازمند یاری همه جامعه کشتی استان هستم .