داداشی همچنین وضعیت هوای مازندران از ساعت 10 صبح روز یکشنبه را صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با رشد ابر ، وزش باد و در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده باران اعلام کرد و گفت: هوای استان در روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری و ار بعدازظهر با رشد ابر و وزش باد همراه است.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران: بیشترین میزان بارندگی های اخیر در گلوگاه بوده است

مدیرکل هواشناسی مازندران گفـت: از روز جمعه تا صبح روز جاری (شنبه) بیشترین میزان بارندگی با ۲۷ میلیمتر در گلوگاه به ثبت رسیده است.

 
 
به گزارش شرق پرس, نوربخش داداشی به  ایرنا گفت: همچنین در این مدت در پل سفید ۱۶/۱ ، کیایر ۱۰ ، ساری ۶/۸ ، آلاشت ۱/۶ ، نوشهر ۱/۲ ، قائمشهر هشت دهم و سیاه بیشه چهار دهم میلمیتر باران بارید.
 

وی افزود: از روز جمعه باعبور موج کم و بیش ناپایدار تر از میانی جو و شکل گیری جریانات مرطوب و خنک شمالی سطح زمین بر روی سواحل جنوبی دریای خزر ، شاهد ابرناکی آسمان ، وزش باد (برخی مناطق شدید) ، توفانی شدن دریا ، کاهش دما (در مناطق ساحلی و جلگه ای تا چهار و در ارتفاعات تا هشت درجه سلسیوس) و رگبار و آذرخش پراکنده در استان بوده ایم.

 

وی اظهارداشت: همچنین در این مدت بیشترین و کمترین میزان سرعت باد به ترتیب با ۴۷ و ۲۲ کیلومتر در ساعت در بلده و نوشهر گزارش شده است.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران وضعیت هوای امروز (شنبه) استان را نیمه ابری تا ابری ، در برخی ساعت همراه با رگبار پراکنده باران ، وزش باد و از اواخر وقت به تدریج با کاهش ناپایداری ، وضعیت دریا را توفانی ، سمت باد را شمال شرقی تا غرب و سرعت باد را چهار تا هشت و گاه ۱۳ متر بر ثانیه ذکرکرد.

 

داداشی همچنین وضعیت هوای مازندران از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه را صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با رشد ابر ، وزش باد و در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده باران اعلام کرد و گفت: هوای استان در روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری و ار بعدازظهر با رشد ابر و وزش باد همراه است.

 

وی افزود: شهروندان در روز سه شنبه شاهد هوای صاف تا نیمه ابری خواهند بود و ازبعدازظهر نیز هوای مازندران با وزش باد همراه خواهد بود.

 

وی گفت: بیشینه دمای هوای امروز ساری با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای امشب این شهر نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.