با حکم مدیرکل ورزش و جوانان، محمد مبرا بعنوان دبیر هیات ورزش سه گانه ( تری اتلون) استان مازندران منصوب شد

به گزارش شرق پرس، با حکم حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، محمد مبرا بعنوان دبیر هیات ورزش سه گانه مازندران منصوب شد.

مبرا پس از دریافت حکم خود، ضمن تشکر از حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و  مهندس خشایار سالار رئیس هیات سه گانه استان مازندران بمنظور این اعتماد گفت : همه تلاش خود را به کار خواهم بست تا در مسیر توسعه و معرفی بیش از پیش رشته بسیار مهم ورزش سه گانه که یک رشته المپیکی است در استان مازندران گام برداریم.

وی با اشاره به جمعیت قابل توجه نوجوانان و جوانان استان و لزوم ایجاد تنوع در رشته های مختلف ورزشی افزود؛ این حق هر شهروندی است که با توجه به فیزیک بدنی و استعداد خود، رشته ورزشی مناسب و مورد علاقه اش را از میان رشته های موجود که از سوی فدراسیون های جهانی حمایت می شوند، انتخاب نماید و در این راستا برای ایجاد زیر ساخت های لازم رشته ورزشی المپیکی سه گانه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

مهندس مبرا در ادامه با تاکید بر جایگاه ویژه رشته سه گانه (تری اتلون) که متشکل از سه رشته ورزشی شنا، دوچرخه سواری و دو است در میان کشورهای توسعه یافته جهان اظهار داشت؛ استان مازندران در همه رشته های ورزشی می تواند نمایندگان خوب و شایسته ای در سطح ملی داشته باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات سه گانه استان، بتوانیم شاهد شکوفا شدن و کشف استعدادها جدید در ورزش سه گانه مازندران باشیم.

 

لازم به ذکر است، در کارنامه محمد مبرا مسئولیت در سه هیات ورزشی استان مازندران، عضویت در خانه مطبوعات، مشاور جوانان مرکز استان، سردبیری یک رسانه منطقه ای و … دیده می شود.