سیدمیلاد تقوی از میزبانی مازندران در مسابقات والیبال تورجهانی تک ستاره خبر داد و افزود تا کنون 9 کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند

به گزارش شرق پرس, نشست خبری سید میلاد تقوی رئیس هیات والیبال استان مازندران با حضور رضایی رئیس روابط عمومی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

سیدمیلاد تقوی در این نشست با تقدیر از حضور مسئولان فدراسیون والیبال و خبرنگاران ورزشی استان در تشریح عملکرد هیات والیبال گفت : سال ۹۷ تا همین لحظه هم سالی پرافتخار برای والیبال مازندران بود.

تقوی افزود؛ در والیبال ساحلی شاهد فینال تمام مازندرانی بودیم که مقام اول و دوم به ارمغان آورده شد.

وی گفت : در نوجوانان مقام سومی در جوانان قهرمانی و در امیدها مقام سومی را کسب کردیم.

رئیس هیات والیبال در تکمیل اظهارات خود گفت : در بخش بانوان نیز در جوانان به مقام سوم رسیدیم در امیدها سوم و در نوجوانان به جایگاه چهارمی و کاپ اخلاق دست یافتیم.

تقوی در واکنش به برخی انتقادات درباره نحوه اعزام ها اظهار داشت؛ امروز با افتخار می گوئیم که اعزام ها مازندران, جدای از بحث کمیت به سمت کیفیت مناسب رفت و بدست آوردن اینهمه مدال و کاپ موید این مسئله است.

وی با تقدیر از نگاه ویژه رئیس فدراسیون والیبال به استان های والیبالی, استمرار این سیاست را نشان از آینده خوب برای والیبال کشور دانست و افزود؛ مازندران جزء سه استان کشور است که در همه رده های سنی تیم ملی, ورزشکار دارد.

تقوی با دفاع از عملکرد خود گفت : زمانیکه هیات والیبال را تحویل گرفتم رتبه ۲۳ کشور بودیم که طی این سه سال به جایگاه برتر کشور رسیدیم و در سال گذشته نیز دو تیم در لیگ برتر داشتیم و ۲۲ رقابت کشوری را میزبانی کردیم.

رئیس هیات والیبال مازندران اظهار داشت؛ در تقویت رده های پایه والیبال مازندران, مسابقات نونهالان والیبال در سطح استان برای نخستین بار برگزار شد که ۵۰ تیم در آن شرکت کردند و این بسیار قابل توجه است.

وی حضور کاله آمل در لیگ برتر والیبال امسال را قطعی دانست اما حضور تیم کاله جوان را در هاله ای از ابهام اعلام کرد.

تقوی درباره وضعیت تنها تیم والیبال مطرح ساری مرکز استان هم گفت: این تیم به لیگ یک سقوط کرده اگر بخواهد دوباره به لیگ برتر بازگردد باید به شرایط مناسب برای تیم داری در لیگ برتر برسد.

رئیس هیات والیبال استان در ادامه گفت : تور جهانی تک ستاره (بین المللی) به میزبانی مازندران در شهر بابلسر از تاریخ ۲۴ الی ۲۸ مهر برگزار خواهد شد که تیم هایی از کشورهای آمریکا, اسلوونی, جمهوری چک, مالزی, تایلند, عمان, قزاقزستان و … اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از نقش اداره کل ورزش و جوانان در حمایت از والیبال استان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان در میزبانی ها بیشترین کمک را به برگزاری مناسب مسابقات داشته اند و اداره ورزش و جوانان در پیشرفت والیبال نقشی غیرقابل انکار دارد.