رئیس مجلس با سرعت نسبتا بالایی جلسه امروز مجلس را اداره کرد و نه تنها کلیات لایحه بودجه ۹۷ را در مدت کوتاهی از تصویب مجلس گذراند، بلکه علی رغم تذکرات متمادی نمایندگان، وارد بحث جزئیات لایحه بودجه نیز شد. جهانبخش محبی‎نیا نماینده میاندوآب یکی از نمایندگانی بود که چندین بار در جلسه امروز […]

لاریجانی : کلید دست من نیست, دست رئیس جمهور است!

 

رئیس مجلس با سرعت نسبتا بالایی جلسه امروز مجلس را اداره کرد و نه تنها کلیات لایحه بودجه ۹۷ را در مدت کوتاهی از تصویب مجلس گذراند، بلکه علی رغم تذکرات متمادی نمایندگان، وارد بحث جزئیات لایحه بودجه نیز شد.

جهانبخش محبی‎نیا نماینده میاندوآب یکی از نمایندگانی بود که چندین بار در جلسه امروز تذکر داد و معترض به مدیریت لاریجانی بود.

او در اعتراض به اینکه تذکراتش پذیرفته نمی‎شد و وارد دانسته نمی‌شد، خطاب به رئیس مجلس گفت: من از شما عاجزانه و ملتمسانه استدعا دارم که کلید «وارد است» را در هیات رئیسه و مغز مبارک روشن کنید. خواهش میکنم تذکر ما را به خاطر امام حسین و حضرت ابوالفضل بپذیرید تا آرام در خدمتتان باشیم و دل نگران و مشوش نباشیم.

علی لاریجانی هم درحالی که می‎خندید، گفت: ما از خدایمان است که شما آرام باشید! اما «کلید» دست من نیست! دست رئیس جمهور است! من هیچ وقت درباره کلید صحبتی نکرده‌ام./خبرآنلاین