قاضی مقیسه در جلاسه رسیدگی به پرونده نفتی خطاب به فلاح گفت : عامل اصلی این کلاهبرداری و اختلاس شما هستید ...

 

 

سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات دو نفر از همدستان بابک زنجانی امروز در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب (شعبه هم عرض) به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد. مشروح این جلسه به شرح زیر است:

 

قاضی مقیسه:

کلاهی که سر شرکت نفت رفته به خاطر اعتماد مسئولان به شما بوده است چون شما زنجانی را معرفی کردید. عامل اصلی این کلاهبرداری و اختلاس شما هستید.

 

وکیل شرکت نفت:

آقای قاضی ال سی هایی که بابت فروش نفت بوده هم به امضای زنجانی رسیده و هم آقای فلاح امضا کرده است. این فرد عضو هیئت مدیره شرکت‌های زنجانی بوده است.

 

فلاح (متهم ردیف سوم):

بحث ال سی ها که مطرح شد من آنها را امضا نکرده‌ام بلکه امضاهای من مربوط به یک صورت جلسه بوده است. بنده از همان ابتدا که بازداشت شدم به بازپرس پرونده گفتم که صورت جلساتی که بر علیه من است را اصلا قبول ندارم چون امضای من نیست که حتی بازپرس هم قبول کرد. من در زمان بازداشت شدن متوجه شدم که امضای من جعل شده است.

 

قاضی مقیسه:

بله ما هم می‌دانیم که امضاها اسکن شده است اما رضایت شما در آن وجود داشته است. دلیل این حرف من اظهارات زنجانی است که گفته شما در جریان اسکن امضاها بوده‌اید. شما و آقای شمس با تمام وجود دستورات زنجانی را عملی می‌کردید. اگر شما دونفر نبودید زنجانی حتی نمی توانست ۵۰ هزار تومان از اموال بیت المال را غارت کند./ میزان