برخی ها معتقدند که استاندار مازندران به سختی مدیران خود را تغییر می دهد. آمدن سه فرماندار جدید نه اینکه تغییر ضائقه مدیریتی باشد بلکه بازنشستگی فرمانداران قبلی, اسلامی را وادار کرد که دست به قلم شود!

به گزارش شرق پرس پس از بازنشستگی ارسطو قادری فرماندار شهرستان میاندورود, استاندار مازندران طی حکمی محمد رضا غلامی را بعنوان سرپرست فرمانداری میاندورود منصوب کرد.

 

غلامی فرماندار میاندورود : فرماندران جدید مازندران منصوب شدند

ابتدای سال ۹۵ بود که جابجایی عجیب دو معاون فرماندار در دو شهرستان کنار هم یعنی میاندورود و نکا به صدر اخبار شرق مازندران آمده بود اما کمتر کسی در فضای سیاسی و رسانه ای از پشت پرده این جابجایی خبر داشت. گویا تیم حاکم بر مدیریت استانداری ربیع فلاح در آن زمان, با پیش بینی زمان بازنشستگی ارسطو قادری, این جابجایی را انجام داده بود و اکنون نیز محمد اسلامی استاندار جدید نیز مخالفتی با خط مشی قبلی در استانداری مازندران ندارد و ترجیح می دهد تغییرات مدیریتی را با جابجایی ها مدیریت کند!

اما در مرکز مازندران سید محمد انصارالحسینی نیز به سرپرستی فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب شد.

 

انصارالحسینی : فرماندران جدید مازندران منصوب شدند

انصارالحسینی سابقه مدیریت شهرداری شهرهای کیاکلا، رستمکلا، بهشهر، فریدونکنار، جویبار، سورک، شهمیرزاد و همچنین نخستین بخشدار میاندورود قبل از ارتقاء به شهرستان را در کارنامه خود دارد.

در غرب مازندران نیز کامران پولادی به سرپرستی فرمانداری شهرستان کلاردشت منصوب شد.

مراسم معارفه و تودیع فرمانداران جدید در روزهای نخست هفته جاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ فرمانداران شهرستان های میاندورود , سوادکوه شمالی و کلاردشت بازنشسته شده اند.