حل مشکلات کلانتری‌ها و توسعه امکانات و تجهیزات یگان‌های انتظامی از برنامه‌های اولویتدار نیروی انتظامی است که با حضور فرمانده انتظامی مازندران با برنامه‌ریزی مناسب دنبال می‌شود

kalantari2

 اجرای طرح ساماندهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مازندران از جمله دغدغه‌های فرمانده انتظامی مازندران است که هم‌زمان با اجرای طرح ساماندهی کلانتری کشور در دستور کار قرار گرفته است و با برنامه‌ریزی مناسب دنبال می‌شود.

به گزارش شرق پرس, مشارکت شهرداری‌ها در این طرح یکی از مسائل مهمی بوده که مورد توجه مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفته تا با کمک شورا و شهرداری، زمین‌های بلااستفاده شناسایی و تبدیل به احسن شده و توانمندی‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود تا برای این مهم، گره‌گشایی شود.

حل مشکلات کلانتری‌ها و توسعه امکانات و تجهیزات یگان‌های انتظامی از برنامه‌های اولویتدار نیروی انتظامی است که با حضور فرمانده انتظامی مازندران با برنامه‌ریزی مناسب دنبال می‌شود تا با بهینه‌سازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، در راستای افزایش امنیت، گام‌های موثرتری برداشته شود که با دستور فرمانده انتظامی مازندران، کلانتری‌های شهرستانهای میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه بهسازی، نوسازی و ساماندهی می‌شود.

بهسازی کلانتری‌های نکا با کمک خیران انجام می‌شود

فرماندار نکا در حاشیه برگزاری جلسه ارتقای امنیت در شرق مازندران بیان داشت: بهسازی و تغییر کاربری کلانتری‌های نکا در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری خیرین دنبال می‌شود.

علی رجبی بیان داشت: زمین‌های مناسبی در شهرک مسکن مهر و شهرک نیروگاه نکا داریم که در صورت صلاحدید نیروی انتظامی می‌توانیم دو تا سه هزار متر مربع در اختیار آنها برای احداث پاسگاه و کلانتری قرار دهیم.

وی افزود: احداث ساختمان راهنمایی و رانندگی که از دغدغه‌های مهم ما در نکا بوده است با کمک نیروی انتظامی و خیران به اتمام رسیده و در حال تجهیز است.

راه‌اندازی پاسگاه مرزی ضرورتی مهم برای گلوگاه

فرماندار گلوگاه نیز با اشاره به قول مساعد برای بهسازی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین اولویت ما راه‌اندازی پاسگاه مرزی، پلیس راهور و اداره هلال احمر است که گلوگاه به عنوان دروازه مازندران از این امکانات محروم است.

عیسی قاسمی‌طوسی گفت: باوجود پاسگاه مرزی در سال‌های ۶۳ و ۶۴ و جمع‌آوری آن، به دلیل قرار گرفتن در مرز استان‌های مازندران، گلستان و سمنان، این پاسگاه از ضرورت‌های مهم گلوگاه است.

وی با اشاره به ایجاد پاسگاه در محور کوهستانی و بخش کلباد گلوگاه، افزود: این دو نقطه نیز از جمله نقاط مهم برای استقرار پلیس و نیروی انتظامی است که امیدواریم با ساخت پاسگاه و راه‌اندازی کانکس مشکل ما حل و فصل شود.

قاسمی‌طوسی افزود: در شهرستان گلوگاه نیز با هماهنگی فرمانده انتظامی گلوگاه در برقراری امنیت، ضریب امنیت در این شهرستان رشد قابل قبولی داشته است.

فارس