سرپرست اداره کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان مازندران گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی برای معرفی 2022 با هدف توسعه گردشگری است.

به گزارش شرق پرس مهدی ایزدی با اشاره به رویداد ۲۰۲۲ گفت: غرفه ای که ما طراحی کردیم براساس رویداد ۲۰۲۲ است و از درخت وجنگل های هیرکانی الهام گرفته شده، المان ۱۰ درخت نماد ۱۰ کشور اکو است.

وی افزود: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی، صنایع دستی و فرصت سرمایه گذاری و معرفی ۲۰۲۲ با هدف توسعه گردشگری ایجاد کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی وگردشگری در ادامه خاطر نشان کرد: ما در جاذبه های فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی حدود ۷۰ رشته داریم که ۱۲ رشته نشان یونسکو و ۲۸ تای دیگر هم نشان ملی دارد.

وی افزود: در نمایشگاه زمینه ای را برای نشست و گفتمان فراهم کردیم تا مدیر کل استان ها به اضافه معاونین در آن حضور داشته باشند این فضا برای تعیین اهداف ۲۰۲۲ است.

ایزدی در پایان گفت: کار جدیدی که در پانزدهمین نمایشگاه انجام دادیم به جای استفاده از بروشور، تابلوهایی را با بارکد در غرفه نصب کردیم تا بازدید کنندگان به راحتی بتوانند به اطلاعات موجود دسترسی داشته باشند.